خبرگزاری کار ایران

پویا محمودیان اعلام کرد:

سیستمی برای ثبت صادرات چمدانی صنایع دستی نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۸۸۰

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: سیستمی برای ثبت صادرات چمدانی صنایع دستی نداریم و صرفا از مبادی رسمی گمرکات‌ کشور است.

به گزارش ایلنا، پویا محمودیان عصر امروز در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه صنایع دستی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته در حوزه صادرات صنایع دستی بدون احتساب زیورآلات، صنایع دستی چمدانی و سوغات توریستی، 289 میلیون دلار صادرات صنایع دستی از کشور انجام شد. سیستمی برای ثبت صادرات چمدانی صنایع دستی نداریم و آمار صادرات صرفا از مبادی رسمی گمرکات کشور است.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به حمایت از صنعتگران بیان کرد: اکنون که سازمان تبدیل به وزارتخانه شد در راستای حمایت از صنعتگران تسهیلات ارزان‌قیمت ارائه و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برگزار و همچنین فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در زمینه صنایع دستی و استفاده از آن انجام می‌شود.

محمودیان خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه که با شرکت 31 استان برگزار شد به‌خوبی توانسته توانمندی‌های خود را در معرض دید قرار دهد و در بازدید از آن تلاش داریم مشکلات صنعتگران را احصا و رسیدگی کنیم. شهرکرد به‌عنوان شهر ملی نمد ظرفیت بسیار خوبی برای ارزآوری، صادرات و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز