خبرگزاری کار ایران

ضرورت اتخاذ سیاست انبساطی در وزارت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۸۳

خراسانی مدیر عامل شرکت سفرکارت ملی به مناسبت هفته گردشگری بر ضرورت اتخاذ سیاست انبساطی در وزارت گردشگری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، یادداشت خراسانی مدیر عامل شرکت سفرکارت ملی به مناسبت هفته گردشگری به شرح ذیل است:

" ضرورت اتخاذ سیاست انبساطی در وزارت گردشگری"

صنعت گردشگری به عنوان یکی از پررونق ترین صنایع  جهان سالهاست مورد توجه شرکت های توسعه یافته و در حال توسعه است. برای مثال ترکیه در کنار صادرات نفت تمرکز ویژه ای به گردشگری و توریست دارد و آمارها نشان می‌دهد درآمد قابل توجهی از این صنعت به دست آورده است.

ایران نیز با توجه به ظرفیت های موجود و منابعی که در این زمینه در اختیار دارد می تواند در دوران کنونی سهم قابل توجهی از این بازار داشته باشد.

از آنجایی که با تصمیم درست نمایندگان مجلس شورای اسلامی و درایت دولت تدبیر و امید وزارت گردشگری تاسیس شده است می‌توان امیدوار بود که نگاه جدی تری به این سهم از بازار ایجاد شود.

اتخاذ تصمیم های انبساطی برای ایجاد زیرساخت و گسترش امکانات در گردشگری در استان های مختلف و راه اندازی سامانه هایی برای دسترسی آسان و ایجاد بستر مناسب در توزیع همسان ثروت می‌تواند جزو این تدابیر باشد.

از آنجایی که در هفته گردشگری قرار داریم و شرکت سفرکارت ملی با قدمت بیش از یک دهه فعالیت در این صنعت در خدمت مردم برای ارائه خدمت است اعلام میداریم با تمام توان در راستای سیاست های این وزارتخانه با ایجاد بسترهای خدماتی نوین در خدمت مردم هستیم.

سید مهدی خراسانی

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز