خبرگزاری کار ایران

در بیست و نهمین سال اجرا؛

سیروس همتی به «خورشید کاروان» پیوست

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۶۲۱

نمایش «خورشید کاروان» با تغییراتی در گروه بازیگران، خود را برای اجرا در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آماده می‌کند.

به گزارش ایلنا، نمایش «خورشید کاروان» که توسط مهدی متوسلی و بر اساس نمایشنامه «هیهات» اثر زنده‌یاد ابوباسم حیادار نوشته شده، با کارگردانی محمود فرهنگ تمرین‌های نهایی خود را برای اجرا در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد سپری می‌کند.

سیروس همتی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس تئاتر در جدیدترین اجرای «خورشید کاروان» به گروه بازیگران این نمایش پیوست. جلیل فرجاد، کرامت رودساز، اسدالله بابایی، مهدی امینی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان و همچنین همسرایان، گروه بازیگران «خورشید کاروان» را تشکیل داده‌اند.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «خورشید کاروان» که از ۱۷ تا ۲۶ مهر اجرا می‌شود، می‌توانند جهت هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن‌های ۱۳- ۶۶۴۸۵۳۱۲ متعلق به مؤسسه فرهنگی فدک تماس حاصل کنند.

«خورشید کاروان» اولین بار در سال ۱۳۷۱ و با کارگردانی حسین نورایی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران روی صحنه رفت و از آن زمان تا کنون بیش از ۱۲۰۰ اجرا در تهران و شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای هلند، انگلستان و امارات اجرا شده است.

«خورشید کاروان» محصول مؤسسه فرهنگی فدک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز