خبرگزاری کار ایران

انتشارات مروارید "جشنواره بخوان، بخند و بنویس" را برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۵۵۰

جشنواره بخوان، بخند و بنویس با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ادبیات طنز از 6 مهر تا هفته کتاب و کتاب‌خوانی با همراهی نویسندگان طنز کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جشنواره بخوان، بخند و بنویس از 6 مهر تا  هفته کتاب و کتاب‌خوانی با همراهی نویسندگان طنز کشور برگزار می‌شود.

امیرعلی بیک (مدیر اجرایی انتشارات مروارید) درباره هدف برگزاری این جشنواره گفت: انتشارات مروارید با همکاری کتاب‌پلاس و جمعی از طنزنویسان کشور، جشنواره «بخوان، بخند، بنویس» را برگزار می‌نماید. این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به ویژه ادبیات طنز و آشنایی نسل جوان با طنز  فاخر و تشویق آحاد مردم به خواندن کتاب‌های طنز و با مشارکت 20 طنزنویس برگزار می‌شود.

در این جشنواره که 50 عنوان کتاب در آن برای مخاطبان قرار داده شده است. متقاضیان می‌توانند از روز شنبه 6 مهر مبادرت به شرکت در جشنواره نمایند و تا هفته کتاب دیدگاه‌ها را نظارت و حتی نقدهای خود را درباره کتاب‌ها در قالب طنز بیان کنند.

 امیرعلی بیک یادآور شد: انتشارات مروارید در تلاش است تجربه 50 ساله دیروز را با نگاه مدرن به فردا گره زده و فصل جدیدی را در تعامل با مخاطبان خود رقم زند و راه‌اندازی باشگاه مشتریان مروارید تعامل خود را با نسل جدید کتاب‌خوان بیشتر نماید از این رو همه شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند از مزایای باشگاه مشتریان مروارید بهره‌مند می‌شوند .

 علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت مروارید به نشانی morvarid.pub در جشنواره شرکت نموده از نحوه امتیازدهی و مشارکت در آن و جوایز اطلاع کسب نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز