خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان سومین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۵۴

سومین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران توسط دبیر جایزه با برشمردن ویژگی‌های خاص این دوره از جایزه پژوهش فراخوان را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، دبیر سومین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران با بیان اینکه متن فراخوان این دوره پس از تصویب شورای سیاستگذاری منتشر می شود، اشاره داشت که فراخوان این دوره همچنان متعهد به سینمای ایران است و کلیه پژوهش هایی که مربوط به سینمای ایران باشند مورد داوری قرار خواهند گرفت.

اعظم راودراد افزود: در این دوره با توجه به آن که تصویری جهت برنامه ریزی مسیر پژوهش برای پژوهشگران از سال گذشته ایجاد شده، همچنان محورهای دوره گذشته برقرارند اما محوری با عنوان « نقش و جایگاه صاحب‌نظران رشته‌های مختلف علمی در ارتقای سینمای ایران» اضافه شده است.

دبیر جایزه ادامه داد؛  در این دوره جایزه جانبی نخواهیم داشت و «پژوهش های بصری» نیز به عنوان بخش اصلی در فرایند داوری قرار خواهند گرفت. بدین ترتیب این دوره به چهار گونه پژوهش و یک مرکز پژوهشی جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به دوره زمانی دریافت آثار پژوهشگران اعلام کرد؛  که آغاز ثبت نام و تکمیل فرم درخواست شرکت در این دوره از سوم مهرماه 1398 تا پایان همین ماه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز