خبرگزاری کار ایران

پایان فیلمبرداری پیله آهنی

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۰۲

فیلم «پیله آهنی» به نویسندگی و کارگردانی آرمین ایثاریان و تهیه‌کنندگی سعید زمانیان با پایان فیلمبرداری آماده پخش شد.

به گزارش ایلنا، فیلم «پیله آهنی» به نویسندگی و کارگردانی آرمین ایثاریان و تهیه‌کنندگی سعید زمانیان با پایان فیلمبرداری آماده پخش شد.

ایثاریان که سابقه خوبی در تولید فیلم کوتاه داشته و جوایز جهانی متعددی ازجمله جایزه الیور استون را در کانامه دارد اولین تجربه جدی خود را در زمینه ساخت یک کار بلند تلویزیونی با «پیله آهنی» پشت سر گذاشته و این تله فیلم هم اکنون در مراحل پس از تولید است.

سعید زمانیان که دارنده ۱۲ جایزه از جشنواره‌های خارجی است، در اولین تجربه خود تهیه‌کنندگی این تله فیلم را برعهده دارد.

داستان این فیلم درباره سرگرد صداقت افسر پلیس راهور است که به یکباره متوجه مفقود شدن یک ماشین در جاده می‌شود و همین سرآغاز ماجرا است.

 زمانیان تهیه‌کننده این تله فیلم درباره آن گفت: در سریال‌ها و تولیدات خارجی بارها شاهد پلیس اتوبان و پلیس‌های مخصوص راه و جاده بودیم اما در ایران تا به حال به عنوان قهرمان قصه به پلیس راهور پرداخته نشده و سعید چنگیزیان ایفاگر نقش پلیس در این تله فیلم است.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: تولید این تله فیلم که با تجهیزات حرفه‌ای صورت گرفته در مناطق مختلفی در اطراف تهران نظیر وردیج، واریش، امامزاده داود و... انجام و یکی از ویژگی‌های تعدد لوکیشن‌های بالای آن است.

از دیگر بازیگران آن می‌توان به نام‌هایی همچون توماج دانش بهزادی، سوگل قلاتیان، محمد ربانی، سپیده دستیه، آرمان میرزایی، داریوش اشرفی، معین ضرابی و.... اشاره کرد.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده: سعید زمانیان، نویسنده و کارگردان: آرمین ایثاریان، مدیر فیلمبرداری: پویان آقابابایی، مدیر تولید: سمیرا قربان نژاد، منشی صحنه: عاطفه هادی، طراح گریم: احسان روناسی، صدابردار: علی ذوالفقاری، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: سحر خزایی، طراحی و ترکیب صدا: محمد مهدی جواهری‌زاد، تدوین: شیدا گرجی، جانشین تولید: علی عیدی، کارشناس انتظامی: سرگردمحمد حسن فتحعلیان، دستیار و برنامه‌ریز: داود بابایی، مجری طرح: حسن محمدی، محصول ناجی هنر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز