خبرگزاری کار ایران

روایت سعید چنگیزیان از گویندگی متن «قصه بولوار»

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۴۹

سعید چنگیزیان که گویندگی متن مستند «قصه بولوار» را برعهده داشته است، تجربه انجام این کار را لذتبخش توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، سعید چنگیزیان، گوینده متن مستند «قصه بولوار» درباره همکاری در این اثر گفت: «تجربه جالبی بود. آن را دوست داشتم، لذت بردم. چه خوب که این کار را انجام دادیم، انگار لازم بود درباره تاریخچه‌ یک بلوار تاریخ‌ساز حرف بزنیم.»

او همچنین درباره اینکه پیش از گویندگی متن این اثر، درباره بولوار کشاورز مطالعه‌ کرده است، عنوان کرد: «وقتی متن این مستند را خواندم، در این‌باره اطلاع پیدا کردم و با تاریخچه بلوار کشاورز آشنا شدم.»

سعید چنگیزیان با بیان اینکه در این کار صداسازی نکرده است، در مورد پاسخ به این پرسش که چقدر صداسازی شیوه معمولی برای چنین آثاری است، گفت: «بنظرم این موضوع مهم است که وقتی می‌خواهید این کار را انجام دهید، شکل و سیاق کار را تشخیص دهید تا بتواند اثر را پیش ببرید. من در این مستند حرف زدم همانجور که معمولا حرف می‌زنم اما شاید کسی برای آثاری از این دست صداسازی هم انجام دهد.»

این بازیگر سینما و تئاتر درباره تاثیر مونولوگ‌گویی‌های تئاترهایش بر گویندگی متن «قصه بولوار» عنوان کرد: «از جهاتی می‌توان گفت نریشن با مونولوگ‌هایی که در تئاترهایم اجرا کرده‌ام، تشابه دارد.»

نمایش مستند «قصه بولوار» که از اردیبهشت ۹۸ آغاز شد، در مهر ماه هم ادامه دارد. این فیلم که به همراه مستند «دیوار آبی» به کارگردانی فرزانه بهرامی و تارا کابلی در یک سانس اکران می‌شود، سه‌شنبه ۲ مهر ساعت ۱۶ در خانه هنرمندان، جمعه ۵ مهر ساعت ۱۷ در موزه سینما، یکشنبه ۷ مهر ساعت ۱۴ در خانه هنرمندان، چهارشنبه ۱۰ مهر ساعت ۱۹ در سینما فرهنگ و همین روز ساعت ۱۸ در پردیس گلستان شیراز، شنبه ۱۳ مهر ساعت ۲۰ در خانه هنرمندان، سه‌شنبه ۱۶ مهر ساعت ۱۷ در موزه سینما، دوشنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۴ در خانه هنرمندان، چهارشنبه ۲۴ مهر ساعت ۲۰ در خانه هنرمندان و دوشنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۴ در خانه هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

مستند «قصه بولوار» به وقایع مختلف و حوادث اجتماعی‎ای که با بولوار کشاورز پیوند خورده‌اند، اشاره دارد. این مستند در یازدهمین جشنواره سینما حقیقت لوح تقدیر هنروتجربه را دریافت کرد. همچنین توانست جایزه بهترین اثر مستند با محوریت «تهران‌شناسی و تهران‌نگاری» را در هفتمین جشنواره فیلم شهر کسب کند.

تاکنون چهره‌هایی از حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی همچون محمود دولت‌آبادی، لیلی گلستان، بابک احمدی، احمد مسجدجامعی، فرزانه طاهری، مراد ثقفی، عباس کاظمی و... «قصه بلوار» را تماشا کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز