خبرگزاری کار ایران

گروه «یارآوا» در برلین کنسرت برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۴۰۸

گروه موسیقی «یارآوا» مهرماه امسال برای شرکت در بیست و هفتمین دوره فستیوال «Randfestspiele» به کشور آلمان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی «یارآوا» به سرپرستی مهدی جلالی، مهر ماه امسال برای شرکت در بیست و هفتمین دوره فستیوال «Randfestspiele» به کشور آلمان سفر می‌کند.

این گروه در فستیوال یاد شده به اجرای آثاری از آهنگسازان موسیقی معاصر ایران می‌پردازد که این اجراها شامل آثاری از ۵ آهنگساز موسیقی معاصر ایران برای ترکیب‌هایی از ساز سولو، موسیقی الکترونیک و آنسامبل خواهد بود.

«شب‌های بمباران» برای ویولن اثر شاهرخ خواجه‌نوری، «پل آجری» برای فلوت اثر ابوالفضل رهبریان و «آفرودیت» برای سوپرانو و الکترونیک اثر مهدی جلالی، توسط نوازندگان ارکستر مدرن یارآوا اجرا خواهند شد. همچنین نخستین اجرای سه اثر دیگر که برای این فستیوال نوشته شده نیز در رپرتوار یارآوا جای دارد. بر این اساس «شهر بدون مرز» برای آنسامبل اثر گلاره سلیمانی، «واقعه» برای آنسامبل اثر مهدی جلالی و «چشم بی‌نگاه» برای تار، فلوت و ویلن اثر مهدی خیامی، آثاری هستند که نخستین اجرای جهانی را به خود خواهند دید.

مهدی جلالی، گلناز خلیلی، پگاه تسلیمی، شقایق باقری و عسل کریمی نوازندگان ارکستر مدرن یارآوا در این اجرا هستند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گروه موسیقی یارآوا در شب نخست (۳ اکتبر ساعت ۲۲) به همراه مارگریت هوبر (آواز)، اولریکه براند (نوازنده ویولنسل) و ماتیاس باوِر (نوازنده کنترباس) به بداهه‌نوازی خواهد پرداخت و در روز آخر (۶ اکتبر ساعت ۱۶) نیز رپرتوار خود را اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز