خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز دوشنبه ایلنا می‌خوانید؛

پیشگامان فراموش شده موسیقی پاپ چه کسانی هستند؟/روسیه و انگلیس همیشه با آزادی‌خواهی و دموکراسی در ایران مخالف بودند/کلیشه بودن مجرم‌ها در آثار تلویزیونی به دلیل ابلاغ بیرونی است/مقدمات ساخت سری دوم عصر جدید و بانوی عمارت/ تدارک سریال نود شبی سیامک انصاری

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۷۰۲

معرفی پیشگامان فراموش شده موسیقی پاپ، میزبانی سیستان و بلوچستان برای روز جهانی گردشگری، نامه حبیب احمدزاده به رئیس قوه قضاییه، بازیگر شدن پسر پرویز پرستویی، مقدمات ساخت سری دوم عصر جدید و بانوی عمارت و تدارک سریال نود شبی سیامک انصاری و جواد رضویان از جمله مطالبی است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا به انتشار رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گزارشی درباره پیشگامان فراموش شده موسیقی پاپ، گفتگو با بابک بهداد در رابطه با فیلم «بهارستان خانه ملت»، گفتگو با مسعود آب‌پرور در رابطه با ساخت مجموعه‌های پلیسی در تلویزیون، میزبانی سیستان و بلوچستان برای مراسم روز جهانی گردشگری، نامه حبیب احمد‌ زاده به رئیس قوه قضائیه درباره مبارزه با فساد ، بازیگر شدن پسر پرویز پرستویی، تدارک ساخت سری دوم عصر جدید و مجموعه بانوی عمارت و تدارک برای ساخت سریال نود شبی توسط سیامک انصاری و جواد رضویان از جمله مطالبی است که روز دوشنبه ۲۵ شهریور در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا به انتشار رسیده است.

پیشگامان فراموش شده موسیقی پاپ چه کسانی هستند؟

در گذشته‌ای نه چندان دور یعنی نزدیک به سه دهه قبل خوانندگانی برای آغاز فعالیت دوباره موسیقی پاپ تلاش‌های بسیاری کردند. آن افراد پیش از حضور افرادی چون علیرضا عصار، خشایار اعتمادی، حمید غلامعلی، حسین زمان و امیر تاجیک به تولید اثر پرداختند اما حال به فراموشی سپرده شده‌اند و کسی سراغی از آنها نمی‌گیرد.

روسیه و انگلیس همیشه با آزادی‌خواهی و دموکراسی در ایران مخالف بودند

بابک بهداد می‌گوید: مجلس حتی در ضعیف‌ترین زمان‌ خود و تا پایان سلطنت حکومت پهلوی همیشه مخالف ریخت و پاش و استثمار کشور بود. حال گاهی مجلس قدرتمند بود و می‌توانست مثلا با تصویب لایحه تشکیل بانک ملی جلوی اسراف دستگاه پادشاهی را بگیرد و گاهی نمی‌توانست اما به ذات همیشه تلاش داشت تا نفع کشور و مردم را در نظر بگیرد.

کلیشه بودن مجرم‌ها در آثار تلویزیونی به دلیل ابلاغ بیرونی است

مسعود آب‌پرور ضمن بیان اینکه ما پیشرفت نمی‌کنیم، چون از تجربیات دیگران استفاده نمی‌کنیم، گفت: تا چند سال قبل، پلیس در برابر وجود یک پلیس خلافکار یا کسی که خارج از چهارچوب و قاعده کاری خود عمل می‌کند، به شدت مقاومت می‌کرد و از این ماجرا وحشت داشت.

سیستان و بلوچستان میزبان مراسم رسمی روز جهانی گردشگری

استان سیستان و بلوچستان میزبان مراسم اصلی روز جهانی گردشگری خواهد بود و کردستان و سمنان نیز میزبان سمینارهای تخصصی حوزه گردشگری همسو با شعار روز جهانی و اجلاس‌های آینده خواهند بود.

درس‌های حبیب احمدزاده از یک سرهنگ عراقی و کتابی در مدح خاندان شاه

حبیب احمدزاده با انتشار یادداشتی از رئیس قوه قضاییه تقاضا کرد تا مراقب بازی رسانه‌ای فرعی دشمن و غیرخودها باشد.

پسر پرویز پرستویی بازیگر شد

با شروع فیلمبرداری سریال «هم‌ گناه»، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

مقدمات ساخت سری دوم عصر جدید و بانوی عمارت/ تدارک سریال نود شبی سیامک انصاری و جواد رضویان

علی فروغی به تشریح برنامه‌های تازه و در حال ساخت شبکه سوم سیما پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز