خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۹۰

در پی درخواست اداره‌کل هنرهای نمایشی از مدیریت تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی جهت ارائه آمار فروش نمایش‌ها، روابط عمومی این اداره‌کل تازه‌ترین آمار ارسال شده را در قالب یک فایل در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، تازه‌ترین آمار فروش نمایش‌های تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی در پی درخواست این اداره‌کل از مدیران تماشاخانه‌ها برای تجمیع آمار، در قالب یک فایل (ارسال شده به پیوست این گزارش) در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

ارائه آمار فروش سالن‌های دولتی شامل مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به صورت تجمیع شده، از تیرماه ۱۳۹۷ از طریق روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی انجام شد. این آمار به صورت تفکیکی شامل نام نمایش، کارگردان، تالار، گنجایش تالار، شروع اجرا، ساعت اجرا، تعداد اجرا، قیمت بلیت (به ریال)، تعداد بلیت تمام‌بها، تعداد بلیت نیم‌بها، تعداد بلیت تخفیف‌دار، تعداد بلیت مهمان، جمع کل تماشاگران و مبلغ فروش (به ریال) سه‌شنبه هر هفته در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت و این روند تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ادامه داشت.

در پی درخواست‌های جمعی از هنرمندان تئاتر جهت ارائه آمار فروش تماشاخانه‌های خصوصی به عنوان مطالبه‌ای عمومی، این اداره‌کل طی برگزاری جلساتی متعدد خواسته فوق را با مدیران تماشاخانه‌ها و مدیریت روابط عمومی آن‌ها در میان گذاشت و اکنون پس از قریب به سه ماه از طرح این مطالبه، آخرین آمار دریافتی  به پیوست این خبر در قالب یک فایل پی‌دی‌اف ارائه شده است.

در بررسی این فایل پی‌دی‌اف نکات ذیل حایز اهمیت است:

۱. در خصوص مجموعه تئاتر شهر، واحد ارتباطات، پژوهش و آموزش این مجموعه در گزارشی آمار فروش نمایش‌هایی را که اجرای آن‌ها در مجموعه فوق به پایان رسیده بود ۳۰ مرداد سال جاری در اختیار رسانه‌ها قرار داد. آماری که هم اکنون در این فایل آمده است مربوط به آثاری است که این مجموعه هم اینک روی صحنه دارد.

۲. آمار فروش تماشاخانه سنگلج و تالار هنر پس از ۳۱ خرداد تاکنون ارائه نشده است و آن‌چه مشاهده می‌کنید مربوط به اتفاقاتی است که در سه ماهه اخیر در این دو تماشاخانه گذشته است.

۳. از میان تماشاخانه‌های خصوصی فعال، تاکنون تنها پنج تالار نسبت به ارائه آمار فروش نمایش‌های خود اقدام کرده‌اند که عبارتند از: عمارت نوفل‌لوشاتو، تماشاخانه شانو، تماشاخانه مهرگان، تماشاخانه همای سعادت و تماشاخانه گندم و آمار ارائه شده توسط آن‌ها مربوط به نمایش‌هایی است که در سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ روی صحنه داشته‌اند.  

تازه‌ترین آمار فروش نمایش‌های تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی که در اختیار روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی قرار گرفت را در فایل پی‌دی‌افی که پیوست شده است، مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز