خبرگزاری کار ایران

آزمایش رایگان HIV همزمان با آغاز اجرای نمایش «میمون» در تالار مولوی

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۴۸

همزمان با آغاز اجرای نمایش «میمون» از ۲۴ شهریور در تالار مولوی، کلینیکی سیار در محوطه این مجموعه به صورت رایگان با هدف افزایش آگاهی درباره بیماری ایدز به انجام خدمات مشاوره‌ای و آزمایش HIV می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز اجرای نمایش «میمون» از ۲۴ شهریور در تالار مولوی، کلینیکی سیار در محوطه این مجموعه با هدف افزایش آگاهی درباره بیماری ایدز به انجام خدمات مشاوره‌ای و آزمایش HIV می‌پردازد. بر همین اساس ون آزمایش HIV همه روزه از تاریخ بیست و چهارم شهریور تا دهم مهر از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در حیاط این مجموعه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ و سلامت رایگان به افراد خواهد بود. 

نمایش «میمون» به عنوان تازه‌ترین اثر گروه تئاتر ساسات، توسط دانشجوی تئاتری روایت می‌شود که موضوع پایان‌نامه‌اش بررسی آثار یک کارگردان ایرانی تئاتر در آمریکاست که در اوایل دهه نود میلادی در اثر عوارض بیماری ایدز درگذشته است اما روند پژوهش پایان‌نامه، به تدریج او را وارد مسیر تازه‌ای از زندگی خود می‌کند.

«میمون» به نویسندگی و کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی از ۲۴ شهریورماه تنها ۱۶ شب، به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰ در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: بهنام حسن‌پور (بازیگر)، علی رحمانی (آهنگساز)، جمال شکرزاده (گرافیست)، ریحانه گنجی و آذین امیری (روابط عمومی و تبلیغات محیطی و مجازی)، عارفه هوشیدری (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز