خبرگزاری کار ایران

افتتاح دو نمایشگاه گروهی نقاشی در خانه هنرمندان ایران

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۰۷۷

دو نمایشگاه گروهی نقاشی در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، دو نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «انسان بدون انسان» و «اقلیم هشتم» جمعه ۱۵ شهریور در گالری پاییز و میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

آثار ارائه شده در این دو نمایشگاه  بر اساس روحیات شخصی دانشجویان خلق ‌شده و در معرض تماشای عموم قرار می‌گیرد.

در نمایشگاه «اقلیم هشتم» ۱۸ اثر ارائه شده که حول محوری است که به هر دو جنبه خیال نظر می‌افکند و از یک طرف با وارونگی کامل واقعیت صحنه به صحنه محل نمایش اضطراب و ناپایداری انسان نوین تبدیل می‌شود و از طرف دیگر بیننده با جهان فراسو و جهان مثالی و خلق مداوم روبرو می‌شود، جستجو گری در دو جهان زیر و رو پایین و بالا در این آثار در جایی به هم پیوند می‌خورد و آنجا جایی نیست به جز اقلیم هشتم.

در نمایشگاه «انسان بدون انسان» ۱۵ اثر ارائه شده است، هنرمند تصویرهای گنگ و مبهمی از خود در پژواک قهقهه‌ی ناتمام در هوا که مفهوم انسان بدون انسان در جهان را باز می‌تاباند ارائه کرده است.

تکنیک آثار ارائه شده مختلف است و هنرمندان در استفاده از تکنیک آثار آزاد بوده‌اند.

دو نمایشگاه «انسان بدون انسان» و «اقلیم هشتم» جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز