خبرگزاری کار ایران

جمع آوری کتاب‌های هری پاتر از کلیسای کاتولیک

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۵۹۳

مدرسه‌‌ای وابسته به کلیسای کاتولیک درآمریکا مجموعه رمان‌های «هری‌ پاتر» نوشته‌ «جی‌کی‌رولینگ» را از قفسه‌ کتاب‌خانه‌های خود حذف کرد.

 به گزارش ایلنا، مدرسه وابسته به کلیسای کاتولیک رومی در ایالت «تنسی» آمریکا مجموعه رمان‌های «هری پاتر» نوشته «جی‌کی‌رولینگ» را از قفسه کتاب‌خانه‌های خود حذف کرد، زیرا یکی از کشیش‌های مدرسه با جادوهای به تصویر درآمده در این اثر مشهور جهانی مخالفت کرد.

این کشیش هشدار داد که نویسنده، وِردها و افسون‌های واقعی را شرح داده است که با خواندن آن «خطر احضار ارواح شرور» وجود دارد.

کشیش «دان ریهیل» با ارسال ایمیلی به والدین دانش‌آموزان مدرسه کاتولیک «سنت ادوارد» نشویل درباره تصمیم خود توضیح داد و اعلام کرد بعد از رایزنی با جن‌گیرهای ایالات متحده و واتیکان، داستان هفت جلدی جادوگری‌های پسرکی در مدرسه «هاگوارتز» و نبرد وی با «لرد ولدمورت» و نیروهای تاریکی را ممنوع کرده است.

کشیش «ریهیل» ظاهراً در کمال جدیت نوشته است: «در این کتاب هم جادوی مطلوب آمده است هم جادوی نامطلوب که حقیقت ندارد و در واقع فریب‌کاری هوش‌مندانه است. وردها و افسون‌های به کار رفته در این کتاب وردها و افسون‌های واقعی هستند و وقتی که انسان و از جمله خواننده کتاب آن‌ها را به زبان بیاورد، خطر آن وجود دارد که ارواح شرور احضار شوند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز