خبرگزاری کار ایران

«دریم لند» به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۱۸

نمایش «دریم لند» به کارگردانی مرتضی جلیلی‌دوست شب گذشته با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، نمایش دریم لند از آثار موفق دوره اخیر جشنواره تئاتر دانشگاهی در میان استقبال گسترده تماشاگران و هنرمندان شب گذشته در تئاتر مولوی به کار خود پایان داد.

نمایش دریم لند به کارگردانی مرتضی جلیلی دوست و نویسندگی صبا نجاتی  از تاریخ ۱۳ مرداد تا ۹ شهریور ماه در تئاتر مولوی روی صحنه رفت و به دلیل استقبال مخاطبان سه اجرای ویژه نیز به این نمایش اختصاص داده شد و در نهایت در روز شنبه ۹ شهریورماه با حضور شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی به کار خود پایان داد.

در نمایش «دریم لند» بازیگرانی همچون المیرا آشفته، مصطفا امیری، آوا تدین، متین حبیبیان، اسماعیل خزائی، آرش رفیعی، سپهر طهرانچی، رضا مداح و صبا نجاتی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نوید محمدزاده (تهیه‌کننده)؛ روح‌اله زندی‌فرد (مدیر پروژه)، سعیده خان بابایی (طراح صحنه و لباس)، مهبد شیروانی (آهنگساز)، وصال جواهری (طراح صدا)، رضا خضرایی (طراح نور)، مهرنوش مشهدی (طراح گریم)، متین حبیبیان (طراح گرافیک)، محمد نوحی (ساخت تیزر)، آوا میرشاه ولد (دستیار صحنه و لباس)، الهه احدی فرد (دوخت لباس)، سیامک پیرمحمدی، فرید پیر محمدی، علی نجاتی (ساخت دکور) و علیرضا محمدی و حمید نادری(دستیار کارگردان) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز