خبرگزاری کار ایران

فراخوان مسابقه عکس تئاتر جشنواره تئاتر فجر منتشر شد+متن فراخوان

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۳۱

دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، فراخوان مسابقه عکس تئاتر این رخداد هنرهای نمایشی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، مقررات و ضوابط شرکت در بخش مسابقه عکس تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به این بخش از جشنواره سی و هشتم، ۱۴ آبان سال جاری اعلام شده است. همچنین انتخاب و داوری آثار ۲٠ آبان صورت می‌گیرد و نمایشگاهی از آثار منتخب نیز همزمان با جشنواره در تاریخ ١٢ بهمن آغاز به کار خواهد کرد. برگزیدگان نیز در آیین اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند.

جزییات فراخوان و فرم حضور در مسابقه عکس تئاتر در سایت سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به نشانی www.fitf.theater.ir قرار گرفته است. همچنین کانال تلگرام جشنواره Fajrchannel37 و آدرس صفحه اینستاگرام این رویداد 38thfadjrtheaterfestival است.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ١٠تا ٢٠ بهمن امسال در ٨ بخش «نمایشنامه‌های صحنه‌ای»، «نمایش‌های خیابانی»، «دیگرگونه‌های اجرایی»، «تئاتر ملل»، «مسابقه نمایشنامه‌نویسی»، «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر»، «کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی» و «به علاوه فجر» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز