خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران ایران:

علی‌اصغر مونسان، وزیر مورد حمایت جامعه هتلداران ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۱۶۴

جامعه هتلداران ایران از علی‌اصغر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران ایران با اعلام خبر حمایت جامعه هتلداران ایران از علی‌اصغر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیانیه این تشکل را ارائه داد.

متن بیانیه جامعه هتلداران ایران به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

احتراما؛ ضمن سپاس فراوان از حمایت همه جانبه و غیرتمندانه شما عزیزان از ارتقای جایگاه تشکیلاتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه، که نشان از نگاه استراتژیک و واقع بینانه قوه مقننه به صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه در کشور دارد، امیدواریم در ادامه نیز شاهد استمرار اقدامات زیربنایی و اصولی در جهت رشد و توسعه بیش از پیش این صنعت باشیم.

بر این اساس، جامعه هتلداران ایران به نمایندگی از سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران تاسیسات اقامتی کشور، اعتقاد دارد در شرایط کنونی "علی‌اصغر مونسان" بهترین گزینه برای انتخاب به عنوان نخستین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

انتظار داریم با تدوین و تصویب ساختار، اساسنامه و قوانین و مقررات مناسب و پایه‌ای با حضور و همراهی تشکل‌های گردشگری کشور، روند توسعه این صنعت، پرشتاب‌تر از گذشته ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز