خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر آثار ارسالی جدید را نمی‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۲۹

بنابر اطلاعیه دبیرخانه بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، مرحله بازبینی آثار بخش‌های مسابقه نمایش‌های کوتاه و نمایش‌های محیطی و میدانی آغاز شده است و با توجه به آماده نبودن ۲ اثر، ۲ نمایش جدید جایگزین شده‌اند.

به گزارش ایلنا، با توجه به اتمام زمان ارسال فیلم و ویدئوی نمایش‌ها جهت شرکت در مرحله بازخوانیِ بخش‌های مسابقه نمایش‌های کوتاه و نمایش‌های محیطی و میدانی بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، مرحله بازبینی آثار آغاز شده و دبیرخانه این دوره جشنواره از پذیرش آثار ارسالی بعد از زمان مقرر (۲ شهریور ۱۳۹۸) معذور است.

بنابراین، اعلام می‌دارد با توجه به آماده نبودن ۲ اثر از آثار مرحله بازخوانی در بخش مسابقه صحنه و اعلام گروه‌های منصرف شده، ۲ نمایشِ «۶۶ کد دیوانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی خسرو امیری از استان کرمانشاه و «رمان سمپاشى» به نویسندگی رضا گشتاسب و  بازنویسى، دراماتورژى و کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنى از استان بوشهر با توجه به امتیازبندی هیات انتخاب متون، به مرحله بازبینی اضافه و معرفی شده‌اند.

لازم به ذکر است طبق زمان‌بندی اعلام شده دبیرخانه جشنواره، بازبینی آثار بخش مسابقه صحنه از تاریخ ۱۵ شهریور به صورت حضوری در استان‌ها و تهران آغاز خواهد شد.

بیست‌ودومین جشنواره ملی فتح خرمشهر در بخش‌های مسابقه نمایش‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌های محیطی و میدانی، آبان سال جاری در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز