خبرگزاری کار ایران

واکنش مهدی سلطانی به سخنان منتسب به او درباره پولشویی در سینما

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۹۰

مهدی سلطانی در واکنش به انتقاداتی که نسبت به نقل قول منتشر شده از او درباره سرمایه‌گذاری‌های مشکوک منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته مصاحبه‌ای از مهدی سلطانی (بازیگر سریال شهرزاد) منتشر شده بود، که در آن اینطور اعلام شده بود که این بازیگر از سرمایه‌گذاری‌های مشکوک در عرصه فرهنگ و هنر حمایت کرده و گفته است که چه فیلتری از بهتر از فرهنگ و هنر می‌تواند پول‌های کثیف را تمیز کند.

این مصاحبه واکنش‌های بسیاری به همراه داشت که مهدی سلطانی به واکنش واداشت.

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سلام دوستان. هیچ نوشته، گفتگوی شنیداری و یا حتی تصویری از من را باور نکنید، مگر اینکه در صفحه اختصاصی و رسمی من منتشر شده باشد و یا تحقیق کامل کرده باشید که این گفته‌ها واقعا اعتقادات من هستند و هیچ تحریفی در آن صورت نگرفته است.

حذف یا جابجایی یک جمله، حتی یک کلمه یا یک پلان از تصویر می‌تواند نظر و یا عقیده گوینده را تحریف کند و یا کاملا بر‌عکس جلوه دهد. کسانی که با مونتاژ سر‌ و کار دارند کاملا متوجه منظور بنده می‌شوند. از اصحاب رسانه و خبرنگاران هم خواهش می‌کنم که برای بالا بردن تعداد مخاطبان خود با ایجاد سر تیتر‌های بی سر و ته به مردم ظلم نکنند.

مخاطبین رسانه‌ها هم توجه داشته باشند که بازیچه هدفمند و گاهی مغرضانه این و آن قرار نگیرند. مواظب خودتون باشید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز