خبرگزاری کار ایران

معرفی دو بازیگر جدید نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند»

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۸۶

رویا میرعلمی و امیررضا دلاوری به جمع بازیگران نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» از تولیدات سال ۹۸ تئاتر مستقل تهران پیوستند.

به گزارش ایلنا، رویا میرعلمی و امیررضا دلاوری به جمع بازیگران نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» از تولیدات سال ۹۸ تئاتر مستقل تهران پیوستند؛ بر این اساس ترکیب کامل گروه بازیگران نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» به ترتیب حروف الفبا اعلام می‌شود: عباس خداقلی‌زاده، امیررضا دلاوری، شهروز دل‌افکار، سارا زینعلی، الهه شه‌پرست، رویا میرعلمی، مهدی کوشکی و مجید نوروزی.

این نمایش به قلم سفی اکسانن، ترجمه محسن ابوالحسنی و کارگردانی هستی حسینی از ۲۱ شهریور در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود.

لازم به اشاره است که در دور ابتدایی اجراهای «وقتی کبوترها ناپدید شدند» مهدی پاکدل و خاطره حاتمی در نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سفی اکسانن نویسنده فنلاندی- استونیایی است که دریافت جوایزی از جمله «جایزه بزرگ بوداپست» و آکادمی سوئدی‌ِ «نویسندگان کشورهای شمال اروپا» در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد.

در نمایش با ماجرای شخصیت‌هایی از جمله (رولاند و ادگار) مواجه هستیم که کشورشان - استونی- در کشمکش‌های جنگ جهانی دوم بین نیروهای کمونیست و نازی‌ دست به دست می‌شود. رویدادی که طی آن بعضی چهره واقعی‌ خود را نشان می‌دهند... 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز