خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ مطرح کرد:

دولت اهتمام جدی برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۱۳

وزیر فرهنگ گفت: به‌رغم کمبود اعتبارات، دولت با اهتمام جدی برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تلاش می‌کند و کارهای خوبی در بخش‌های مختلف فرهنگی در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی روز پنج شنبه در حاشیه بهره‌بردای از پروژه فرهنگسرای شهرستان ماهشهر اظهار داشت:  در استان خوزستان تحرک خوبی در فضای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شاهد هستیم و در کل کشور این قدم‌ها گام به گام در حال پیشرفت است.

وی افزود: ظرفیت‌های خوبی که در استان خوزستان برای گسترش فضاهای فرهنگ و هنری وجود دارد کمک می‌کند تا هنرمندان به عنوان تولیدگران فرهنگ و هنر و جامعه به عنوان مخاطبان این حوزه بتوانند شرایط مناسب‌تری را در سال‌های آینده داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی گفت: این فرهنگسرا فرصت‌های قابل توجهی را برای حوزه‌های فرهنگی و هنری استان فراهم می‌آورد و وجود کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی فضای فرهنگی شهرستان را قوی‌تر می‌کند و در کنار این فرهنگسرا پارکی در نظر گرفته شده که به ایجاد فرصت‌های هم‌افزایی کمک می‌کند.

 طرح اجرای فرهنگسرای ماهشهر که از سال ۸۶ آغاز شد دارای سه هزار و ۸۵۰ متر  زیربنا است که با صرف اعتبار ۷۷ میلیارد ریال به سرانجام رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به مناسبت هفته دولت و به منظور افتتاح چند طرح عمرانی از جمله فرهنگسرای ابراهیم قیصری در ماهشهر به خوزستان سفر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز