خبرگزاری کار ایران

کارگردان فیلم «چاقی» مطرح کرد:

سکوت می‌کنیم تا فیلم را نزنند/ اکران فیلم بعد از 5 سال

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۳۲

علیرضا جلالی می‌گوید فیلم چاقی نسبت به نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر اکران شده، دچار تغییراتی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم سینمایی چاقی به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی بعد از پنج سال اجازه نمایش پیدا کرده و از چهارشنبه 6 شهریور  اکران می‌شود در طی این مدت حمید آخوندی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز به دیار باقی شتافت.

علیرضا جلالی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم درباره تاخیر پنج ساله در اکران این فیلم گفت: با وجود آنکه نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر با استقبال همراه شده بود اما متاسفانه ما نتوانستیم تا امروز این فیلم را به نمایش دربیاوریم و فرصت اکران به ما داده نمی‌شد.

وی ادامه داد: اگر بخواهم درباره دلایل اکران نشدن این فیلم صحبت کنم، سوءتفاهماتی ایجاد می‌شود که شاید به اکران فیلم لطمه بزند. مانند اتفاقی که برای فیلم قبلی‌ام به نام ماهورا افتاد و بعد از انتقاداتی که از وضعیت فیلم کردم، نمایش آن در سینماها با اخلال همراه شد.

وی در ادامه گفت: به اندازه کافی از نمایش و اکران بد فیلم ماهورا دچار ضرر و زیان شدیم و نمی‌خواهیم مشکلات آن فیلم تکرار شود و می‌خواهم این بار چیزی نگویم تا این فیلم در سکوت اکران شود.

جلالی افزود: فیلم ماهورا یک فیلم قابل قبول در حوزه دفاع مقدس بود اما برخی‌ به دلیل انتقادات و حرفهایی که من در زمان اکران زدم، این فیلم را قربانی کردند و حتی به آن سانس نمایش نمی‌دادند و به گونه‌ای سانس نمایش چیده می‌شد که مخاطب مثلا در اهواز 10 صبح و یا در کرمان 9 صبح می‌توانست فیلم را ببیند و مشخص بود که این فیلم به فروش خوبی نرسیده است. به همین دلیل این بار تصمیم گرفتیم سکوت کنیم تا فیلم ما را نزنند!

وی خاطرنشان کرد: فیلم چاقی نسبت به نسخه‌ای که در جشنواره به نمایش درآمده و تدوین مجددی شده است، یک اثر قابل قبول اجتماعی است که امید زیادی داریم تا از طرف خانواده‌ها با استقبال همراه شود زیرا فکر می‌کنیم مباحثی که در این فیلم مطرح شده در برخی از خانواده‌ها وجود دارد یا تعدادی از خانواده‌ها اتفاقاتی که در این فیلم رخ می‌دهد را در زندگی واقعی خود دیده‌اند.

جلالی افزود: البته نسخه‌ای که هم‌اکنون اکران شده نسبت به نسخه جشنواره، اصلاحاتی داشته که آن اصلاحات هم اعمال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز