خبرگزاری کار ایران

«گورخواب‌ها» به پایان رسید/ «شپش» دو اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۴۳

پایان نمایش «گورخواب‌ها» به کارگردانی سیامک صفری، دو اجرایی شدن نمایش «شپش» به کارگردانی کوروش نریمانی و سه اجرای پایانی نمایش کودک «اهورا و غول جزیره اشک» خبرهایی از عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو هستند.

به گزارش ایلنا، نمایش «گورخواب‌ها» به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری شب گذشته (سه‌شنبه پنجم شهریور) به پایان رسید و نمایش «شپش» به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی از امشب (چهارشنبه ششم شهریور) دو اجرایی می‌شود.

سیامک صفری و نسیم ادبی بازیگران «گورخواب‌ها» بودند که شب گذشته در آخرین اجرای این اثر، روی صحنه رفتند.

نمایش کمدی «شپش» نیز از امشب (چهارشنبه) در دو ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۰۰ در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو و با مدت زمان ۷۰ دقیقه به صحنه می‌رود.

سیامک صفری و امیر حسین امرایی‌نیا، نسترن باقرزاده، پریسا بنی‌آدم، افسانه پرمر، محسن تمیزی، حمید تنقطار، فاطمه جنیدی، امیر حسین جوانی، مجتبی جهان‌فکر، حسین حاتمی، مسعود حاتمی، فاطمه حسینی، شیما دهقان، کیمیا رحمانی، سعید رهنورد، بهروز سپانلو، محمد پویا سرلک، مرتضی سلیمی، مهتاب شکریان، پیام شهرتی، محمدحسین قاسمی، محمد امین کارخانه‌چی، الهه کیانی، مهرداد میرزا احمدی، احمد نیک‌پور، فهیمه هرمزی و رویا یاحق بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در روزهای آخر هفته نمایش کودک «اهورا و غول جزیره اشک» نیز به نویسندگی و کارگردانی پریوش کامیار و تهیه‌کنندگی نعیم بختیاری سه اجرای پایانی خود را سپری خواهد کرد.

مهسا بختیاری، نادیا محبوبی، نعیم محبوبی، نکیسا بختیاری، نعیم بختیاری و امیر امیدی‌نژاد بازیگران این اثر نمایشی هستند که با دغدغه زیست محیطی و حفاظت از آن ساعت ۱۷ در سالن شماره دوی عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

سایر نمایش‌هایی که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند به شرح زیرند:

«نیمه‌شب به وقت محلی» به نویسندگی و کارگردانی ارمغان سلطانی، تهیه‌کنندگی پیروز سلطانی و بازی مبین سپاس‌زاده که تا ۱۰ شهریور هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره دو روی صحنه می‌رود.

«من تاجی‌ام» دیگر نمایشی است که تا ۱۵ شهریور ساعت ۲۰ در سالن شماره دوی عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود؛ محمد زعفرانی طراح و کارگردان این اثر، کافه خونه و گروه هنری روژمان تهیه‌کنندگان و راضیه بهرامی، ‌مهسا دامرودی، ‌ستاره الله‌دادی و ‌عاطفه ظفری بازیگران آن هستند.

در نمایش «پیتزا جهان» به نویسندگی شهروز فرمانبرداری و کارگردانی فرید فرمانبرداری نیز محمدرضا هلال‌زاده، الناز زرینی، وحید ورسه، الهه اصغری، حسام‌الدین آریان‌فر و فرید فرمانبرداری بازی می‌کنند.

این نمایش تا ۱۳ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره دوی عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز