خبرگزاری کار ایران

روایتی از زندگی عماد مغنیه در یک مستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۶۷

تهیه‌کننده و کارگردان مستند «عماد» گفت: باتوجه به اینکه زندگی شهید عماد مغنیه، مخفیانه و سری بوده و او در خفا زندگی می‌کرد، دسترسی به لایه‌های زندگی او و تحقیق درباره‌اش، با دشواری‌های بسیاری همراه بوده است.

به گزارش ایلنا، ایمان گودرزی، تهیه‌کننده و کارگردان مستند «عماد» درباره روند تولید این مستند توضیح داد: با توجه به گذشت چند سال از شهادت عماد مغنیه، درصدد بودم فیلمی در این رابطه تولید کنم. به این ترتیب با یکی از دوستان راهی کشور لبنان شدیم و بعد از تحقیقات اولیه و بررسی شرایط ساخت، فیلم را با هزینه شخصی جلوی دوربین بردیم. تولید این فیلم در مرحله تصویربرداری چیزی حدود پانزده روز زمان برد و تدوین آن نیز بیست روز به طول انجامید. 

وی در ادامه افزود: پیش از تولید نیز حدود سه ماه مرحله پژوهش را انجام دادیم. از آنجایی که زندگی شهید عماد مغنیه، مخفیانه و سری بود و ایشان در خفا زندگی می‌کرد، دسترسی به لایه‌های زندگی او و تحقیق در خصوص این مرد شریف، با دشواری‌های بسیاری همراه بود. 

عوامل این فیلم عبارتنداز: تصویربردار و صدابردار؛ امین گودرزی، هماهنگی و پژوهش؛ محمد علی صمدی، تدوین؛ مهدیه فردی؛ مدیر تولید: احمد قصیر؛ تهیه‌کننده و کارگردان: ایمان گودرزی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز