خبرگزاری کار ایران

داریوش اسدزاده درگذشت/ ستاد تشییع این هنرمند تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۳۶

داریوش اسدزاده، هنرمند پیشکسوت، در منزل خود درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داریوش اسدزاده (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) در سن ۹۶ سالگی درگذشت.

وکیل این هنرمند در گفتگو با ایلنا، با تائید این خبر اعلام کرد: این هنرمند امروز یکشنبه (سوم شهریور) در منزل خود چشم از دنیا فروبسته است.

به گفته وکیل اسدزاده، دلیل فوت این هنرمند هنوز مشخص نشده است و برای اعلام نهایی دلیل فوت، منتظر حضور پزشک و صدور گواهی فوت هستند.

شهرام گیل‌آبادی (مدیرعامل خانه تئاتر) نیز در گفتگو با ایلنا، از تشکیل ستادی در خانه تئاتر برای پیگیری برگزاری مراسمی در خور برای تشییع پیکر این هنرمند خبر داد و گفت: همچنین کتابی از ایشان شامل مصاحبه‌هایی با این هنرمند توسط یک انتشارات خصوصی در دست چاپ است که به زودی منتشر و رونمایی می‌شود.

گیل‌آبادی تاکید کرد: باید زحمات و بیش از ۸۰ سال فعالیت هنری داریوش اسدزاده را تکریم و به طور شایسته‌ای ایشان را تا خانه آخرت بدرقه کرد.

داریوش اسدزاده متولد یکم آذرماه ۱۳۰۲ در کرمانشاه بود و از بیست سالگی کار بازیگری را آغاز کرد. او سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد و در دهه ۴۰ و ۵۰ شمسی در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرد.

اسدزاده طی ماه‌های اخیر به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود و سرانجام امروز چشم از دنیا فروبست.

خبرگزاری ایلنا، درگذشت این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز