خبرگزاری کار ایران

کتاب «حنظله و گردان شهدا» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۶۷

کتاب «حنظله و گردان شهدا» که بر اساس زندگی‌نامه سردار شهید علی‌اکبر زارع نوشته شده، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «حنظله و گردان شهدا» که توسط سیدعلی رضوی و بر اساس زندگی‌نامه سردار شهید علی‌اکبر زارع نوشته شده، در سالروز شهادت این سردار کاشانی در تهران، حسینه محبان الائمه شهدای کردستان سقز و در کاشان در مسجد و حسینیه فاطمیه کاشان رونمایی شد.

در این مراسم رونمایی، خانواده شهید، مسئولان و چهره‌هایی مانند آیت‌الله اعتمادی و نویسنده کتاب و سردار رادان، همت و دادبین، امام جمعه سقز و هم‌رزمان شهید حضور داشتند.

«حنظله و گردان شهدا» در ۷ فصل و ۳۰۰ صفحه به تحریر درآمده و توسط انتشارات فرهنگ رضوی در تیراژ ۲۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

کتاب «حنظله و گردان شهدا» به زندگی‌نامه شهید علی‌اکبر زارع مجرد، یکی از سرداران غیور دفاع مقدس در منطقه کردستان می‌پردازد که در آن دیار او را با نام حنظله می‌شناسند؛ در خط روایی کتاب تلاش شده است تا به تاریخ شکل‌گیری انقلاب اسلامی پس از سال‌های ۴۰ و ۴۱ پرداخته شود که هم‌زمان با ولادت شهید زارع مجرد و شروع التهابات سیاسی ایران همراه است و در نهایت به آغاز انقلاب اسلامی ایران می‌انجامد. در این کتاب همچنین در کنار فعالیت‌های شهید، بعد از پیروزی انقلاب تا زمان شهادت ایشان به ثبت وقایع و اتفاقات ایران اسلامی با رعایت اختصار و البته با ادای حق مطلب پرداخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز