خبرگزاری کار ایران

روایتی از مصائب ورزش بانوان در مستند عاطفه

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۳۲۶

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم مستند «عاطفه» ضمن بیان اینکه این مستند در رابطه با مصائب ورزش بانوان است، در رابطه با روند تولید آن توضیحاتی را ارائه داد.

فرهاد عزیزی یکتا، تهیه‌کننده و کارگردان مستند «عاطفه» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ایده ساخت این مستند گفت: به شخصه علاقمند به ساخت فیلم در خصوص ورزش بانوان بودم تا اینکه به طور کاملا اتفاقی در اینستاگرام با صفحه‌ای مواجه شدم که به همین موضوع می‌پرداخت. به این ترتیب با مدیر این صفحه، ارتباط گرفتم و با کمک ایشان با سوژه فیلم که خانم بیات هستند، آشنا شدم و بر این اساس روند کار شکل گرفت.

وی درباره مراحل ساخت فیلم اضافه کرد: از همان ابتدای آشنایی با سوژه یعنی مرداد ۹۵، مراحل پژوهش و پیش‌تولید کار آغاز شد و اواخر شهریور ۹۶ کار تصویری به صورت فشرده و شبانه‌روزی در مدت هشت روز انجام گرفت. پس از آن چیزی حدود ده ماه زمان صرف تدوین و مونتاژ فیلم شد. در نهایت باید بگویم پرداختن به ورزش بانوان تجربه ویژه‌ای بود که امیدوارم مخاطبان نیز از نتیجه آن رضایت کافی داشته باشند.

وی در معرفی عوامل فیلم تشریح کرد: تصویربرداری فیلم به عهده آقایان رمضان احمدی و بهنام بیرم‌وند بوده است. مشاور کارگردان ایوب‌مردانی پور و برنامه‌ریز فیلم سرکار خانم امینه بروایه بودند. مدیریت تولید را جناب احمد خمیسا به دوش کشیدند و طراحی پوستر به عهده سرکار خانم افروز گهربخش بود. همچنین زحمت تدوین کار هم به عهده آقای بهنام بیرم وند بوده است. البته در نهایت این فیلم در حوزه هنری استان خوزستان تولید شده است.

عزیزی در پایان ضمن معرفی خود بیان کرد: از سال ۸۴ شروع به فعالیت حرفه‌ای در حوزه سینما کردم و در ابتدا به دستیاری تصویربرداری در کنار آقای مرتضی بدری پرداختم و پس از آن به صورت پلکانی در مشاغل مختلف حوزه سینما پیشرفت کردم و تا امروز سابقه مدیریت تولید و دستیاری کارگردان و کارگردانی را در فیلم‌های مختلف در کارنامه دارم. «آرزوی بچگی»، «نقاب» و «رهایی در حیطه» از جمله فیلم‌های داستانی و نیمه بلند و «دولبه تیغ»، «قلاب خالی» و «عاطفه» از جمله فیلم‌های مستندی به شمار می‌آید که تا به حال آنها را تولید کرده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز