خبرگزاری کار ایران

ابقای هیات مدیره فعلی خانه سینما تا سال۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۰۹۱

هیات‌مدیره فعلی خانه سینما تا پایان اردیبهشت ۹۹ ابقا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع عمومی خانه سینما عصر امروز دوشنبه ۲۸ مرداد برگزار شد و با رای ۲۰ صنف از ۲۲ صنف حاضر در مجمع هیات‌مدیره فعلی تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ ابقا شدند.

مجمع عمومی خانه سینما ساعت 14 روز دوشنبه 25 /5 /98 با حضور تمام اصناف در سالن سیف‌اله داد خانه سینما برگزار شد. در این مجمع گزارش هیئت‌مدیره، گزارش مالی و گزارش بازرس به اطلاع مجمع رسید و به تصویب رسید.

مجمع به ریاست  رامین حیدری فاروقی و نائب‌رئیسی غلامرضا موسوی و جعفر گودرزی به‌عنوان منشی برگزار و پس از سخنان رئیس مجمع و تاکید او بر همدلی و وفاق حداکثری برای آینده خانه سینما پیشنهاد رسیده در خصوص ابقا هیئت مدیره را بحث گذاشت.

پس از سخنان موافق و مخالف، نسبت به پیشنهاد واصله رای گیری و با 20 رأی موافق از بین 22 صنف دارای گواهینامه ثبت قانونی ابقاء هیئت مدیره و بازرس به تصویب رسید.

مجمع ضمن ابقاء هیئت مدیره و بازرس به مدت 9 ماه  آنان را موظف به پیگیری موارد زیر کرد:

1-  پیگیری ثبت صنوفی که تاکنون موفق به دریافت گواهینامه ثبت نشده‌اند و تشکیل مجمع عمومی با حضور صنوف قانونی در دوره بعدی

2- پیگیری مراحل تغییرات و اصلاح اساسنامه و تصویب آن در مجمع عمومی فوق‌العاده

همایون اسعدیان در پایان از همه حاضران بخصوص از اصنافی که در مقام میهمان در جلسه حاضر شدند و همدلانه در مباحث شرکت کردند، سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز