خبرگزاری کار ایران

مجموعه «آواهای طهران» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۳۷

مجموعه «آواهای طهران» عنوان پروژه‌ای به کارگردانی ابراهیم مولایی است که با مشارکت و حمایت دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی محلات شهر تهران تولید و منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجموعه «آواهای طهران» عنوان پروژه‌ای به تهیه‌کنندگی سامانه «موسیقی ایرانیان» و کارگردانی ابراهیم مولایی است که شهریور ماه سال جاری با مشارکت و حمایت دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی محلات شهر تهران تولید و منتشر می‌شود.

ابراهیم مولائی ایلخچی، کارگردان هنری «آواهای طهران» درباره جزئیات این برنامه گفت: موضوع این اثر تصویری، گفت‌وگو با هنرمندان عرصه موسیقی ایرانی است که  فصل اول با عنوان «آواهای طهران» در ۱۲ قسمت تولید می‌شود .هر یک از این گفتگوها در یکی از سراهای محله شهر تهران صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به مهمانانی که در فصل اول با آنها گفت‌وگو خواهد شد، توضیح داد: در این ۱۲ قسمت با هنرمندان مختلف موسیقی جدی ایران از جمله آهنگسازان، خواننده‌ها که به‌صورت فعال در داخل و خارج از کشور در زمینه تولید موسیقی جدی ایران فعالیت دارند و کمتر تریبون رسانه‌ها در اختیارشان قرار گرفته است به بحث خواهیم پرداخت. ستاد مدیریت محله شهرداری تهران هم باتوجه به احساس وظیفه‌ای که در قبال مسائل فرهنگی و هنری از جمله موسیقی به خصوص در سطح محله های شهر تهران دارد در این زمینه ورود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز