خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران:

تنوع بخشی به اقتصاد روستایی با توسعه گردشگری و صنایع دستی ممکن است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۱۴

جانفشان معتقد است: توسعه گردشگری و تولیدات صنایع دستی در مناطق روستایی موجب تنوع بخشی به اقتصاد در روستاهای استان تهران می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گفت: توسعه گردشگری و تولیدات صنایع دستی در مناطق روستایی موجب تنوع بخشی به اقتصاد در روستاهای استان تهران می‌شود.

پرهام جانفشان (مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران) گفت: توجه به منافع حاصل از اقتصاد گردشگری موجب توسعه و توزیع عادلانه خدمات در مناطق روستایی و شهری خواهد شد.

جانفشان با اعلام اینکه؛ در غرفه اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر تلاش شده است تا ظرفیت‌های موجود در روستاهای هدف گردشگری با محوریت مراکز بوم گردی و تولیدات صنایع دستی معرفی شود افزود: نگاه میراث فرهنگی استان تهران ترغیب روستائیان به سرمایه گذاری در ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی و توانمند سازی در مهارت‌های صنایع دستی  به عنوان یک در آمد پایدار در کنار اشتغال به  فعالیت‌های زراعی، کشاورزی و دام داری است.

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر از ۲۴ الی ۲۷ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز