خبرگزاری کار ایران

مهدی مطهر مطرح کرد؛

نمایش فیلم‌هایی درباره هاشمی رفسنجانی و فردید/ استقبال از مستند مهین

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۷۷۷

تهیه‌کننده فیلم مستند میهن با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم از اکران دو فیلم شورش علیه سازندگی و فردید در گروه هنر و تجربه خبر داد.

مهدی مطهر،‌ تهیه‌کننده فیلم مستند «مهین» که هم‌اکنون در گروه هنر و تجربه اکران است در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به استقبال مخاطبان از این فیلم گفت: ما تازه در هفته سوم اکران این فیلم هستیم و در همین مدت کم توانسته‌ایم بازخوردهای خوبی را از طریق رسانه‌ها و مخاطبان فیلم دریافت کنیم.

وی با اشاره به استقبال از فیلم «مهین» افزود: مستند «مهین» هم به لحاظ سوژه جذابیت لازم را داشته و هم جوایزی که تاکنون گرفته است در افزایش مخاطبانش و توجه رسانه‌ها بی‌تأثیر نبوده است، ضمن اینکه ما هم حالا تجربه بیشتری در اکران فیلم‌ها به دست آورده‌ایم بنابراین اکنون هم فیلم راه خودش را پیدا کرده است.

 وی ادامه داد: فیلم «مهین» توانسته در همین مدت زمان کم در میان فیلم‌های مستند به نمایش درآمده از نظر فروش، در جایگاه دوم قرار بگیرد و در هفته‌های آینده این قابلیت را دارد که صدرنشین باشد.

این تهیه‌کننده فیلم‌های کوتاه و مستند درباره تمرکز خود بر فیلم‌های مستند بیان کرد: پیش از آن که امکانی برای نمایش و اکران فیلم‌های مستند در گروه «هنروتجربه» فراهم شود، من انگیزه لازم را برای فعالیت در حوزه سینمای مستند داشتم و ارائه فیلم‌ها را به صورت وی او دی، پخش تلویزیونی و حضور در جشنواره‌های خارجی در زمره برنامه‌های خود پیگیری می‌کنم اما اکران فیلم مستند در سینما در کنار همه شهروندان و از طریق فروش گیشه یک امکان جدید برای فیلم‌های مستند است.

مطهر با بیان اینکه بازهم به سراغ پرونده‌های خاص قضایی خواهد رفت، تصریح کرد: با همین موضوع پرونده‌های خاص، بازهم به سراغ سوژه‌های جدید خواهم رفت و در حال حاضر نیز چند فیلم دیگر آماده رونمایی و اکران دارم که یکی از آنها «شورش علیه سازندگی» است و دیگری فیلم «فردید» است که روز یکشنبه رونمایی می‌شود. فیلم اول درباره هاشمی رفسنجانی و دومی درباره فردید، منتقد و فیلسوف معاصر است که هر دو با توجه به موافقان و مخالفانی که دارند، مخاطبان خاص خود را نیز خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز