خبرگزاری کار ایران

از سوی ستاد برگزاری اعلام شد؛

تسهیل رفت‌وآمد برای علاقه‌مندان بخش قهوه‌خانه جشنواره آیینی و سنتی

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۶۴۷

اجرای آثار قهوه‌خانه نمایش‌های ایرانی که همیشه یکی از بخش‌های پرمخاطب جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی بوده از سه‌شنبه، ۲۲ مردادماه در عمارت کاظمی واقع در خیابان ۱۵ خرداد و در منطقه تاریخی عودلاجان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، ستاد برگزاری جشنواره با همراهی شهرداری منطقه ۱۲ تهران، برای سهولت در رفت و آمد خانواده‌ها و علاقه‌مندان به نمایش‌های قهوه‌خانه‌ای تسهیلاتی را برای آنها در نظر گرفته به این ترتیب که در طول چهار روزی که این بخش در عمارت کاظمی برگزار می‌شود، وسیله‌نقلیه برای رفت و برگشت علاقه‌مندان از مقابل تالار وحدت در خیابان شهریار، به سمت عمارت و برعکس فراهم خواهد بود.

طبق برنامه ریزی انجام شده از امروز سه شنبه ۲۲ مرداد تا جمعه ۲۵ مرداد هر روز ساعت ۲۰:۳۰ وسیله ایاب و ذهاب برای انتقال علاقه‌مندان به عمارت کاظمی در نظر گرفته شده است.

«نقل موسیقایی داستان سردار عوض» اثر حسین ولی‌نژاد و پریسا سیمین‌مهر از شیروان، «نقالی جنگ هماون» اثر مهای چایانی از همدان، «قطعه سیاه‌بازی سلام» اثر داوود داداشی و فتح‌الله طاهری، «نقل موسیقایی گفتگو با ساز» اثر صادق‌علی فرجی‌فرد از بندرعباس و «نقالی غدیر» اثر ابوالفضل ورمزیار از تهران در اولین روز از برگزاری بخش قهوه خانه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برای علاقه مندان اجرا خواهد شد.

پرده خوانی داستان‌های شاهنامه، نقالی و همچنین اجرای نمایش خیمه شب بازی جی جی وی جی از جمله جذابیت‌های این بخش محسوب می‌شود.

همچنین در اولین شب از برنامه‌های این بخش علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران و نیز محمدجواد حق‌شناس از اعضای شورای شهر تهران قرار است، حضور داشته باشند.

عمارت کاظمی در خیابان پانزده خرداد شرقی، چهارراه سیروس، کوچه امامزاده یحیی،‌ روبروی امامزاده، بن‌بست طهماسبی‌، پلاک ۶ واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز