خبرگزاری کار ایران

ازسوی روابط عمومی اثر اعلام شد؛

تعویق کنسرت تئاتر «هیچ» به دلیل عدم تعهد گروه موسیقی و بازیگر

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۴۹۵

کنسرت تئاتر «هیچ» بعد از ماه‌ها تمرین و صرف زمان بسیار جهت اجرا در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی آماده شده و مجوزهای لازم را نیز پس از طی مراحل قانونی دریافت کرده بود، اما متاسفانه عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای و تعهد گروه موسیقی و همچنین غیبت یکی از بازیگران بخش نمایشی، باعث شد اجرای این اثر با وجود تلاش بسیار به‌صورت موقت متوقف شده و به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش ایلنا، کنسرت تئاتر «هیچ» بعد از ماه‌ها تمرین و صرف زمان بسیار جهت اجرا در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی آماده شده و مجوزهای لازم را نیز پس از طی مراحل قانونی دریافت کرده بود، به گفته روابط عمومی این گروه نمایشی، به دلیل عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای و تعهد گروه موسیقی و همچنین غیبت یکی از بازیگران بخش نمایشی، متوقف شده و اجرای آن به زمان دیگری موکول شده است.

این موسیقی نمایش که قرار بود با نگاهی به کتاب معروف «ملت عشق» ترجمه ارسلان فصیحی و به کارگردانی برکه فروتن اجرا شود، اولین برداشت نمایشی از این کتاب بوده و با فضایی متفاوت به زندگی شمس تبریزی و تاثیر عمیق شمس بر زندگی مولانا می‌پرداخت که پس از بازیبنی اثر توسط شورای نظارت اداره کل هنرهای نمایشی و همچنین تصویت بخش موسیقی اثر در دفتر موسیقی وزارت ارشاد، گروه تولید از همه عوامل برای عقد قرارداد رسمی دعوت کرده، اما متاسفانه گروه موسیقی و یکی از بازیگران اثر با رفتاری کاملا غیر‌حرفه‌ای و بدور از اخلاق هنری اقدام به ترک کار کرده و به همین دلیل گروه اجرایی نیز تا فراهم شدن شرایط ایده‌آل، اجرای این اثر را به زمان دیگری موکول کرده است.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گروه تولید کنسرت تئاتر «هیچ» رایزنی خود را با چند گروه موسیقی دارای مجوز آغاز کرده و در حال نهایی کردن قرارداد با یک گروه مطرح در حوزه موسیقی ایرانی است. لازم به ذکر است با شروع دور جدید تمرین‌های این اثر سه بازیگر مطرح تئاتر به جمع عوامل اضافه شده که اسامی آنها به‌زودی اعلام خواهد شد.

همچنین مسئولین تولید این کنسرت تئاتر شکایت‌های قانونی و لازم را از گروه موسیقی پیشین در دفتر موسیقی وزارت ارشاد ثبت کرده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر ضرر و خسارت وارده خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز