خبرگزاری کار ایران

امیرحسین دوانی «جتسیمانی» را به صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۴۸۶

امیرحسین دوانی طراح صحنه شناخته شده تئاتر کشورمان از روز ۲۷ مرداد نمایش «جتسیمانی» را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌برد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین دوانی طراح صحنه و لباس شناخته شده کشورمان که طی سال‌های گذشته در بسیاری از پروژه‌های نمایشی به عنوان طراح صحنه و لباس، مدیر تولید و دستیار کارگردان و برنامه‌ریز حضور داشته از روز ۲۷ مرداد نمایش «جتسیمانی» نوشته سیاوش پاکراه را در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌برد.

 دوانی در این مدت علاوه بر فعالیت در حوزه طراحی صحنه تجربه‌هایی را در حوزه چیدمان و کارگردانی نیز انجام داده که از آن جمله می‌توان به آثاری چون رویداد روند معمول، روزی روزگاری پامنار اشاره کرد.

سیاوش پاکراه نیز که در این پروژه به‌عنوان نویسنده حضور دارد، در سال‌های گذشته علاوه بر نویسندگی و کارگردانی آثار متعدد نمایشی موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های تئاتری کشور شده و نگارش متن «جتسیمانی» در حوزه جریان سیال ذهن چندمین همکاری مشترک پاکراه و دوانی در حوزه تئاتر است که پس از همکاری مشترک این دو هنرمند در نمایش «کوررنگی» این بار در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود. این در حالی است که امیرشمس و شاهو رستمی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «جتسیمانی» به نویسندگی سیاوش پاکراه از روز یکشنبه ۲۷ مرداد به کارگردانی امیرحسین دوانی در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرای خود را آغاز می‌کند و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز