خبرگزاری کار ایران

اجرای آثار برجسته موسیقی پاپ در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۷۲

جدیدترین کنسرت گروه کر «شهر تهران» با اجرای آثار برجسته موسیقی پاپ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه کر «شهر تهران» به رهبری مهدی قاسمی، گزیده‌ای از ترانه‌های نوستالژیک بین المللی از سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۰ میلادی را ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ مرداد ماه در تالار وحدت اجرا خواهد کرد.

اجرای کرال ترانه‌هایی از گروه‌های «آبا»، «بی‌جیز»، «کویین»، «استینگ»، « کارپنترز» و هنرمندانی از جمله «جان لجند»، « مری هاپکین»، «لئونارد کوهن» و «کریستیانا پری» بخشی از رپرتوار متفاوت این کنسرت را تشکیل می‌دهد. در این کنسرت گروهی از نوازندگان سازهای ویولن، گیتار، گیتار بیس، کیبورد، پیانو و درامز نیز خوانندگان کر «شهر تهران» را همراهی می‌کنند.

گروه کر شهر تهران در سال ۱۳۷۸ توسط مهدی قاسمی تشکیل شد. این گروه تاکنون با برگزاری ده‌ها کنسرت داخلی و خارجی، شرکت در جشنواره‌های متعدد و مشارکت در ضبط  آثار آهنگسازان معاصر ایرانی همچون احمد پژمان توانسته خود را به عنوان یک گروه پویا و فعال مطرح نماید. این گروه در چندین اجرا نیز با ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری و همچنین شهرداد روحانی همکاری داشته است. گروه کر شهر تهران در جشنواره موسیقی کرال خاورمیانه که در سال ۲۰۱۵ در دوبی برگزار شد، رتبه دوم را کسب کرده است. مهدی قاسمی مدرس دانشگاه هنر و هنرستان موسیقی دختران تهران، رهبری این کنسرت را برعهده دارد.

در این کنسرت، بهارایقانی، نیاز پیرزاده، اعظم جعفری، فهیمه جعفری، یاس چکاد، نگار صدیقی، صفا مظفری، پردیس نیک‌بخش و بهار هورتن به عنوان خواننده سوپرانو، طناز احمدی‌آذر، یسنا ارشاد، ستاره بیاتی، شبنم توایی، زهرا توفیقی، سارا توفیقی، شیرین درویش، روژین ذوالفقاری، نیوشا طهماسبی، شادی لقمانی و شیوا محمدی به عنوان خواننده آلتو، آرش اسحاق‌بخشی، محمد زارع، کیوان سیار، احسان شاهرخی، مصطفی شیخ، حسین محرمی و امیرحسین مشگینی به عنوان خواننده تنور و داوود ربوشه، بهراد شقاقی، صمد کلانی، علی محامدی، محمدرضا ناصری و محمد نوید به عنوان خواننده باس حضور دارند.

در بخش گروه نوازندگان نیز آندره خاچیکیان (گیتار)، بهنام جهان‌بیگلو (گیتار بیس)، سعید خیرخواه (کیبورد)، مروارید آقاپور (پیانو)، دارا تیموری‌ فر (درامز)، پندار پارسی، مصطفی حیات غیبی، کیانا آرامش، تینا یوسفی، سامان محمد نبی، مرضیه مزینانی، الهام بابایی، مهشید تاجیک (نوازندگان ویولن) حضور دارند.

علاقمندان جهت تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز