خبرگزاری کار ایران

راهیابی فیلمنامه «خوابِ بیدار» به فستیوال آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۴۶۹

فیلمنامه «خوابِ بیدار» به نویسندگی ایمان داوری در سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی Flickers' Rhode Island آمریکا که طی 23 سال برگزار گردیده، به بخش رقابتی راه یافت.

به گزارش ایلنا، فیلمنامه «خوابِ  بیدار» (Sleep No More) به نویسندگی ایمان داوری به بخش رقابتی دوره سی و هفتم  جشنواره بین المللی Flickers' Rhode Island آمریکا که طی 23 سال برگزار گردیده، راه یافته که این جشنواره جزو ١٠ جشنواره برتر آمریکا در زمینه سینما و همچنین جزو ٥٠ فستیوال برتر از نگاه مجله‌ی Movie Maker محسوب می‌شود و یکی از رویدادهای مهم سینمایی است که مورد تأیید فستیوال بفتا و همچنین آکادمی اسکار است.

فیلمنامه «خوابِ  بیدار» پیش از این در جشنواره‌های مختلفی درخشیده که از جمله آنها می‌توان به حضور در بخش داوری جشنواره Independent Talents International Film و همچنین نامزدی دریافت بهترین فیلمنامه در جشنواره Twister Alley Film Festival اشاره کرد.

 جشنواره Flickers' Rhode Island  از ٦ تا ١١ آگوست در رود آیلند (Rhode Island) آمریکا برگزار خواهد شد.

ایمان داوری یکی از فیلمنامه نویسان و کارگردانان جوان مستقل کشور است که تاکنون بیش از ١٠ ها فیلمنامه کوتاه و بلند و همچنین فیلم‌های کوتاه او در جشنواره‌ها و رویدادهای بین المللی حائز دریافت جایزه و همچنین راهیابی به مراحل نهایی فستیوال‌ها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز