خبرگزاری کار ایران

انتخاب رئیس و اعضای جدید هیئت مدیره انجمن مدیران تدارکات سینما

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۹۲

مجمع عمومی و انتخابات انجمن صنفی مدیران تدارکات سینمای ایران با حضور نماینده وزارت کار برگزار شد.

مجید امانی زاده (عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تدارکات سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی این صنف گفت: مجمع عمومی انجمن صنفی مدیران تدارکات سینمای ایران با حضور ۱۹۳ نفر از اعضا شامگاه 8 مرداد در محل خانه سینما با حضور نماینده وزارت تعاون و رفاه اجتماعی و نماینده خانه سینما برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مجمع عمومی؛ کلاته به عنوان نماینده وزارت تعاون و رفاه اجتماعی و علی قائم مقامی و کامران ملکی به عنوان نماینده‌های خانه سینما حضور داشتند. پس از قرائت گزارش هیئت مدیره، خزانه‌دار و بازرس صنف، انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس انجام و مجیدامانی زاده، علیرضا احمدی کیا، پرویز کاظم‌لو، منصور غضنفری، مقصود میرهاشمی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و علیرضا اصلانی، فؤاد بوربور به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند و مجید امانی زاده به عنوان رئیس صنف انتخاب شد.

امانی زاده افزود: همچنین  مسعود شرفی کیا به عنوان بازرس اصلی و محمود ریحان صفت به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند و طی هفته آینده پس از اولین جلسه هیئت مدیره، سمت و مسئولیت اعضا مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز