خبرگزاری کار ایران

«زیر همکف» آماده پخش است

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۴۴

مجموعه «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی آماده پخش بوده و تنها منتظر تصمیم مدیران برای زمان پخش این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی، یکی از سریال‌های کمدی تلویزیون بوده که در باکس پخش شبکه یک سیما قرار گرفته است.

در خلاصه داستان این سریال که در ابتدا با عنوان «چندراه» کلید خورد، آمده است: «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟»

بهمن گودرزی (کارگردان) درباره آخرین وضعیت مجموعه «زیر همکف» ایلنا گفت: تصویربرداری این مجموعه به اتمام رسیده و از انجام مراحل فنی آن نیز دو سه ماه می‌گذرد.

وی افزود: به نوعی سریال آماده بوده و اکنون دو سه قسمت آن نیز آماده پخش شدن است. در واقع ما منتظریم شبکه تصمیم بگیرد و زمان‌بندی کنداکتور سریال را قطعی کند.

گودرزی در ادامه بیان کرد: این سریال یک طنز اجتماعی است و فکر می‌کنم مردم هم آن را دوست داشته باشند. چراکه این سریال نیز در همان راستای کارهای سینمایی که داشتم، انجام شده است. چه از لحاظ نوع روایت و قصه و همچنین برگزاری و اجرا. در واقع امیدوارم که اتفاق خوبی برای آن بیفتد.

این کارگردان در ادامه همچنین درباره حساسیت‌های کار در تلویزیون اظهار داشت: تا به حال ما مشکلی نداشته‌ایم. حساسیت‌ها ممکن است در زمان پخش اتفاق بیفتد و در واقع ممیزی‌هایی به کار وارد شود. ما چون هنوز پخش نشده‌ایم و نمی‌دانم که چه ممیزی‌هایی به آن بخورد. اما من به واسطه اینکه سال‌ها خودم در تلویزیون کار کردم، این مدیوم را می‌شناسم و بعید می‌دانم که خیلی چیز عجیب و غریبی برای آن اتفاق بیفتد.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی و سامان دارابی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال زیر همکف به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مهدی حمزه و احسان لطفیان (نویسندگان)، فریبرز سیگارودی (مدیر تصویربرداری)، رضا بختیاری‌نیک (مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان)، محسن دارسنج (طراح چهره‌پردازی)، آبتین برقی (طراح صحنه)، جواد مقدس (صدابردار)، زهرا صمدی (طراح لباس)، وحید مرادی (مدیر تولید)، یوسف آقایی (مدیر تدارکات)، رضا گوگانی (تصویربردار)، حامد حسنوند و شایان سیگارودی (دستیار اول تصویر)، شایان سیگارودی (مجری نور)، آرش خرمی و فرهاد جمالی (دستیاران تصویر)، مهران شهرآشوب و ایمان فرزانی (گروه کارگردانی)، مارال فتحی (منشی صحنه)، مسعود رئیس الساداتی و نسرین حاجی‌زاده (مجریان گریم)، مهدی سنگی و جواد بهبودی (دستیاران صحنه)، سیاوش عطا خانی و حوری شفیعیون (دستیاران صدا)، مرضیه نیادی (دستیار لباس)، مهدی جودی (تدوین)، آریا اردستانی (دستیار تدوین و صداگذاری)، سمیرا بختیاری (عکس)، علیرضا ابویی (تصویربردار پشت‌صحنه)، شهاب‌الدین نجفی (جلوه‌های ویژه بصری)، ابراهیم تفرشی و رضوان کوثری مهر (امور مالی)، ترانه سرخوش (امور دفتری)، بابک الفت، محسن ظفری و بهادر مرادی (دستیاران تدارکات)، مجتبی نادری و رامین اسمعیل زاده (همیاران تدارکات)، محمد رحیمی، علیرضا ورزیده، فتح الله نصراللهی، رضا فلاح، بهزاد اسبقی، حسن یاری، هادی احمدوند، سیامک الفت و امیر قاسم زاده (حمل و نقل) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز