خبرگزاری کار ایران

آرش گوران و اعضای ارکستر فیلارمونیک در نامه‌ای مطرح کردند؛

استفاده از عنوان «ارکستر فیلارمونیک تهران» پیگرد قانونی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۲۸۱

اعضای «ارکستر فیلارمونیک تهران» به رهبری و مدیریت هنری آرش گوران پس از انتشار اخباری با عنوان «اولین اجرای ارکستر فیلارمونیک شهر تهران» متن انتقادی سرگشاده‌ای را منتشر کردند.

به گزارش ایلنا، آرش گوران با همراهی مدیر اجرایی و اعضای ارکسترش پس از انتشار اخباری با عنوان «اولین اجرای ارکستر فیلارمونیک شهر تهران» که روز دوشنبه ۳۰ تیرماه از سوی روابط عمومی برج میلاد تهران در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت نامه انتقادی سرگشاده‌ای را منتشر کرده است.

در این نامه آمده است:

به نام خالق هنر

غیر از هنر که تاج سر آفرینش است، دوران هیچ منزلتی پایدار نیست ...

همیشه بر این باور بوده‌ایم که مسئول باشیم، مسئول احترام به شعور مخاطبانمان، متعهد باشیم به ذات هنر و پاک بودنش، به اصل موسیقی، به موسیقی که برای انتخابش و ارائه‌اش از جان و روح و فکرمان تغذیه کرده باشیم. در همین راستا بیانیه‌ای که خدمتتان تقدیم می‌گردد قدمی دیگر است برای ایستادن بر سر همان اعتقاد.

به تازگی در یکی از خبرگزاری‌ها، با عنوان خبری مبنی بر تشکیل «اولین ارکستر فیلارمونیک تهران» روبرو شدیم! خبری که در آن جعل نام فیلارمونیک تهران، تمامی اعضاء و همچنین بسیاری از مخاطبان ارکستر فیلارمونیک تهران را متعجب ساخت!

اینجانبان و تمامی همکارانمان در ارکستر فیلارمونیک تهران از منظر قانونی، حقوقی و اخلاقی، استفاده از عنوان «ارکستر فیلارمونیک تهران» را برای ارکستری که به تازگی توسط مقامات برج میلاد تهران، وابسته به شهرداری تهران تشکیل شده است، عدم رعایت حق کپی رایت و عدم توجه به موازین حقوقی و قانونی دانسته و یقین داریم مقامات مسئول، به ویژه مدیریت محترم برج میلاد تهران در اصلاح آن اقدامات مقتضی انجام خواهند داد.

شایان ذکر است ارکستر فیلارمونیک تهران در سال ١٣۹۰ از نظر قانونی، مدنی، حقوقی و اخلاقی در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نمایندگی، رهبری و مدیریت هنری آقای آرش گوران تاسیس، به ثبت رسیده و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده و خواهد داد.

تمامی اخبار کنسرتها، ضبط‌ها و مجموعه فعالیت‌های ارکستر فیلارمونیک تهران، از طریق صفحات رسمی ارکستر فیلارمونیک تهران، شامل وب سایت رسمی، صفحه رسمی اینستاگرام و همچنین جراید و اخبار رسمی منتشر شده در سطح کشور برای تمام مخاطبان محترم و مسئولین قابل دسترسی می‌باشد. بنابراین هرگونه  کپی‌برداری و استفاده از عناوین مرتبط با ارکستر فیلارمونیک تهران، پیگرد قانونی خواهد داشت.

رهبر و مدیر هنری، مدیر اجرایی و اعضاء ارکستر فیلارمونیک تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز