خبرگزاری کار ایران

کشف ۲ دستگاه فلزیاب و دستگیری حفاران غیرمجاز در رودسر و سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۹۹۰

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی گیلان گفت: هفت نفر به اتهام حمل غیرمجاز دو دستگاه فلزیاب در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی گلپور (فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی گیلان) با اشاره به کشف ۲ دستگاه فلزیاب و دستگیری حفاران غیرمجاز در رودسر و سیاهکل، گفت: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر مشاهده حفاری غیرمجاز، مسئول پایگاه بلافاصله ضمن هماهنگی با مامورین حوزه انتظامی بخش رحیم‌آباد و تشکیل اکیپ، افراد مشکوک شناسایی شدند و طی بازرسی و تفتیش به‌عمل‌آمده موفق به کشف دو دستگاه فلزیاب با کلیه متعلقات و آلات و ادوات حفاری شدند.

او در ادامه افزود: مجرمین به دستور مقام قضایی پس از تنظیم صورت جلسه و بازجویی‌های اولیه به اتهام حفاری، حمل و نگهداری غیرمجاز دستگاه فلزیاب به‌منظور تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی  به مرجع قضایی شهرستان ارجاع داده شدند.

گلپور همچنین گفت: سه نفر نیز به اتهام حفاری غیرمجاز در بخش مرکزی شهرستان سیاهکل دستگیر شدند.

او افزود: این متهمان نیز به دستور مقام قضایی پس از تنظیم صورت جلسه و بازجویی‌های اولیه به اتهام حفاری، حمل و نگهداری  ادوات حفاری به منظور تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز