خبرگزاری کار ایران

الهام غفوری خبر داد؛

حذف "بابا پنجعلی" از پایتخت/ بازگشت "بهبود" به داستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۱۰

تهیه‌کننده سریال پایتخت ضمن بیان اینکه شخصیت باباپنجعلی در سری شش این مجموعه حضور ندارد، گفت: در سری تازه مجموعه پایتخت شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی به داستان باز خواهد گشت.

به گزارش ایلنا، الهام غفوری (تهیه‌کننده سریال «پایتخت») صبح امروز در گفتگوی تلفنی با برنامه «سلام صبح بخیر» درباره فصل جدید این سریال گفت: در مجموعه جدید «پایتخت» ۲ اتفاق افتاد که یکی حذف باباپنجعلی و دیگری اضافه شدن شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی است که به نوعی موقعیت‌های کمیکی را رقم می‌زد و برای تنابنده جذاب بود.

وی افزود: محسن تنابنده در نهایت به این نتیجه رسید که برای فصل ششم کاراکتر باباپنجعلی از سریال خداحافظی کند و براساس نیاز قصه بهبود با بازی مهران احمدی باز گردد.

این تهیه‌کننده همچنین درباره نحوه حذف کاراکتر باباپنجعلی توضیح داد: با توجه به اینکه سریال برای نوروز آماده می‌شود، قرار نیست که ما با فوت باباپنجعلی مواجه شویم و مدتی بعد از فوت او را در داستان می‌بینیم.

غفوری در ادامه بیان کرد: تنابنده چندین بار این مساله را اعلام کرده بود. به نوعی این نقش برای خود خمسه هم در حال تکراری شدن بوده و شاید از آن خسته هم شده بود. در واقع دیگر نمی‌توانستیم شرایط تازه‌ای را برای این نقش به وجود بیاوریم. چراکه هر شوخی که می‌شد برای این نقش داشت، تاکنون انجام شده بود.

وی در پایان اظهار کرد: پاییز پیش تولید سریال را شروع می‌کنیم و از اوایل آذر وارد مرحله تصویربرداری می‌شویم. در این فصل همه بازیگران حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز