خبرگزاری کار ایران

«بهترین سال‌های زندگی ما» چه زمانی پخش می‌شود؟/ اقتباسی از رمان «مهاجران» هاوارد فاست

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۰۱۵

کارگردان سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» ضمن بیان اینکه تصویربرداری مجموعه به پایان رسیده، درباره ویژگی‌های این سریال و زمان پخش آن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید یکی از تولیدات شبکه سه سیما بوده که هنوز زمان پخش دقیق آن اعلام نشده است.

این مجموعه به نویسندگی جابر قاسمعلی، اقتباسی از رمان «مهاجران» هاوارد فاست بوده و به گفته سازندگانش قرار است، یک درام پر فراز و نشیب، تاریخی و عاشقانه را روایت کند. داستان «بهترین سال‌های زندگی ما» از دهه ۳۰ آغاز شده و به دهه کنونی می‌رسد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: یارمحمد براى فرار از گرسنگى و خشکسالى به شمال کشور مى‌رود تا شغل ماهیگیرى را پیشه کند. او که نمى‌داند ماهیگیرىِ آن منطقه در سلطه گردنکشى به نام تراب است، به دریا مى‌زند و مقابل تراب مى‌ایستد. وارش، بیوه جواد که سال‌ها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاورى یارمحمد دل به او مى‌بندد و به تراب جواب رد مى‌دهد. تراب نقشه‌اى مى‌چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقى که هیچکس انتظارش را نمى‌کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم‌ها را به هم پیوند مى‌زند.

احمد کاوری (کارگردان) درباره آخرین وضعیت این مجموعه گفت: تصویر‌برداری و تدوین مجموعه به پایان رسیده و اکنون مشغول صداگزاری و موسیقی هستیم.

وی درباره زمان پخش این سریال بیان کرد: اطلاع دقیقی از زمان پخش مجموعه ندارم ولی بر اساس صحبت‌هایی که داشتیم، فکر می‌کنم «بهترین سال‌های زندگی ما» اواخر پاییز از شبکه سه سیما پخش شود.

این کارگردان همچنین درباره داستان این اثر توضیح داد: این سریال داستان زندگی دو کودک بوده که از نوزادی تا زمانی که به ۴۰ سالگی می‌رسند، در قاب تصویر به نمایش گذاشته می‌شود. البته لابه‌لای این بستر، ماجراهای تاریخی و اتفاقاتی که در این مدت در ایران رخ داده و در زندگی این دو نفر تاثیرگزار بوده است، نیز روایت می‌شود.

کاوری همچنین درباره پیش‌بینی نسبت به استقبال مخاطبان از این اثر گفت: امکان اینکه این سریال مخاطبان بسیاری را جذب کند زیاد بوده و بنده هم نسبت به این موضوع امیدوارم. چراکه بِیس این سریال یک رمان بوده که چفت و بست داستانی درستی دارد. همچنین بازیگرهای خوبی در کار حضور دارند و ما هم در ساخت سعی کردیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که در شان مخاطب ایرانی باشد و به این صورت یک قدم پا را فراتر گذاشته و کاری بالاتر از استانداردهای تلویزیون را آماده نمایش کنیم.

وی در پایان گفت: به این ترتیب معتقدم اگر اتفاق خوبی برای باکس پخش «بهترین سال‌های زندگی ما» بیفتد و زمان مناسبی را برای پخش به آن اختصاص دهند، قطعا مخاطبان بسیاری را جذب خواهیم کرد.

به گفته سازندگان این سریال ۳۰ قسمتی، مخاطبان شبکه سه در ماه‌های آینده می‌توانند شاهد مجموعه‌ای باشند که تنوع جغرافیایی لوکیشن‌ها و روایت پر شاخ و برگ، از جمله ویژگی‌های اصلی آن به شمار می‌آید.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی‌تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگ‌چاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، بهراد خرازی، فرج الله گل سفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز