خبرگزاری کار ایران

علیرضا افتخاری به همراه ارکستر ملی ایران روی صحنه رفت

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۷۷۷

علیرضا افتخاری با همراهی ارکستر ملی ایران و رهبری نادر مرتضی‌پور طی دو شب در تالار وحدت روی صحنه رفت و قطعات خاطره‌انگیزی را اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا افتخاری در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 26 و 27 تیرماه با همراهی اعضای ارکستر ملی ایران به رهبری نادر مرتضی‌پور در تالار وحدت روی صحنه رفت.

افتخاری در این کنسرت به اجرای قطعات مطرح و قدیمی خود پرداخت و خاطرات سال‌های گذشته را برای مخاطبان زنده کرد.

افتخاری طی حضورش بر روی صحنه «دل را ببین» با آهنگسازی فریدون خشنود را خواند و پس از آن به اجرای «ای دل اگر عاشقی» یکی از آثاری که آهنگسازی آن را خودش انجام داده، پرداخت و سپس دو اثر دیگر را با آهنگسازی علی تجویدی اجرا کرد که «امید جانم» و «سفر کرده» نام دارند و اشعار آنها را زنده یاد معینی کرمانشاهی سروده است.

«رد خون» به آهنگسازی جمشید برازنده، قطعه دیگری بود که توسط علیرضا افتخاری اجرا شد. «بردی از یادم» دیگر قطعه‌ای بود که توسط افتخاری خوانده شد.

آهنگسازی این اثر به عهده مصطفی گرگین‌زاده بوده و شعر آن را پرویز خطیبی سروده است.

علیرضا افتخاری در ادامه کنسرت نیز اثر دیگری را با آهنگسازی علی تجویدی خواند که مخاطبان موسیقی آن را با عنوان «اینهمه آشفته‌حالی» می‌شناسند. پس از اجرای این قطعه نیز اثری دیگر با آهنگسازی علیرضا افتخاری خوانده شد که «با ما منشین» نام دارد و شعر آن سرود حافظ است. «صیاد» با آهنگسازی محمدرضا چراغی و شعری از مهدی عابدینی نیز آخرین اثری بود که توسط افتخاری اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز