خبرگزاری کار ایران

تجهیز پردیس سینمایی راگا به سیستم پخش دیجیتال لیزری

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۲۳۱

پردیس سینمایی راگا پس از بازسازی به سیستم پخش دیجیتال لیزری مجهز شد.

به گزارش ایلنا، هاشم میرزاخانی (نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه تصویرشهر) گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) و با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر، سالن شماره ۳ پردیس سینمایی راگا به سیستم پخش لیزری مجهز شد.

مدیرعامل موسسه تصویرشهر تصریح کرد: در راستای اهتمام موسسه تصویر شهر مبنی بر خدمت به شهروندان در اقصی نقاط شهر تهران و فروش نیم بهای بلیت در تمام ایام هفته در پردیس رازی و ارتقای سیستم نمایش این مجموعه در گام بعدی پردیس راگا نیز با ارتقای سیستم نمایش، به یکی از مجهزترین سالنهای موسسه تصویرشهر پیوست.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال مراجعه‌کنندگان به این مجموعه، تعمیر و شستشوی صندلی‌های سینما، نوسازی لابی و سالن‌های نمایش، و در نهایت ارتقای سیستم پخش سالن ۳ به سیستم دیجیتال صورت گرفت با توجه به مأموریت این موسسه، سیستم نوسازی و تجهیز سالن‌های تحت اختیار همچنان ادامه خواهد داشت.

پردیس سینمایی راگا واقع در شهرری اتوبان شهید آوینی نبش کریمی شیرازی و از سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر است که با ۳ سالن نمایش و مجموعاً ۶۰۸ صندلی به ارائه خدمت شهروندان تهرانی می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز