خبرگزاری کار ایران

مهدی ساروخانی با «گمشده در زمان» در گالری کاما

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۹۴۴

مهدی ساروخانی در نمایشگاه «گمشده در زمان» نقاشی‌هایی را با تلفیق شخصیت‌های دوران قاجار در فضای امروزی در گالری کاما به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه «گمشده در زمان» با نمایش ۱۳ اثر نقاشی مهدی ساروخانی، هنرمند گرافیست و نقاش از روز جمعه ۲۱ تیر در گالری کاما برپا می‌شود.

مهدی ساروخانی مجموعه آثار نقاشی نمایشگاه «گمشده در زمان» را با تکنیک ترکیب مواد و در سال‌های ۹۴ تا ۹۶ خلق کرده است.

مهدی ساروخانی درباره مجموعه «گمشده در زمان» می‌گوید: همواره یکی از دغدغه‌های ذهنی‌ام حضور افراد و شخصیت‌های مختلف خارج از زمان و مکان خودشان بوده است اینکه دیگران با تفکر، پوشش، رفتارو گفتار خاص خویش چه اتفاقاتی برایشان حادث شده و چه کارهای روزمره‌ای را انجام می‌دهند، این دل‌مشغولی سبب پدید آوردن این مجموعه شد؛ افراد دوران قاجار دست‌مایه‌ای برای خلق آثار حاضر شدند، تلفیق تصویری این شخصیت‌ها در فضاهای امروزی، خارج از زمان و مکان خودشان و در دل دنیای پر زرق و برق و پر هیاهوی حاضر شاید آنان نیز همچون ما اسیر دوران و مکانی شدند که خودشان هیچ دخالتی در انتخاب‌اش نداشتند این در حالی است که دنیای امروز نیز می‌توانست انسان‌های دیگری را هم تجربه کند کسانی که در تاریخ گم شدند و نام‌شان می‌توانست به‌واسطه تکنولوژی دنیای امروز مطرح شود.

نمایشگاه نقاشی «گمشده در زمان» از ۲۱ تا ۲۶ تیرماه در گالری کاما برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایگشاه می‌توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک ۴۴ گالری کاما مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز