خبرگزاری کار ایران

«مراد فرهادپور»، «نیما عیسی‌پور» و «رضا سرور» از «بنیامین»، «برشت» و «تئاتر» می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۴۵۹

نخستین نشست پژوهشی واحد «ارتباطات، آموزش و پژوهش تئاترشهر» با عنوان «والتر بنیامین، برتولت برشت و تمامی فرشتگان تاریخ» روز جمعه ۲۱ تیرماه در سالن مشاهیر این مجموعه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در نشست «والتر بنیامین، برتولت برشت و تمامی فرشتگان تاریخ» که در قالب رویدادهای فرهنگی و پژوهشی این مجموعه برنامه‌ریزی شده است، مراد فرهادپور فیلسوف و نویسنده، رضا سرور مترجم و پژوهشگر، نیما عیسی‌پور مترجم و محمد رضایی‌راد نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر حضور خواهند داشت تا در مورد پیچیدگی‌های فکری والتر بنیامین فیلسوف آلمانی و تعامل فکری او با برتولت برشت سخنرانی کنند.

همچنین در این نشست که از ساعت ۱۷ الی ۱۹ روز جمعه ۲۱ تیرماه برگزار خواهد شد، رضا سرور به نقد و بررسی اجرای «فرشته تاریخ» که این روزها در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، خواهد پرداخت.

این رویداد نخستین برنامه در قالب «نشست‌های پژوهشی مجموعه تئاتر شهر» است که با هدف گسترش گفت و گوهای انتقادی، زیبایی‌شناسانه و فرهنگی پیرامون تئاتر، می‌کوشد در جهت نشر دانش و بالا بردن آگاهی مخاطبان این حوزه گام بردارد.

حضور در این نشست برای تمامی هنرمندان، دانشجویان، مخاطبان، عموم علاقه‌مندان تئاتر و فلسفه آزاد است.

شایان ذکر است اجرای «فرشته تاریخ» به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی‌راد، هر روز بجز شنبه‌ها راس ساعت ۱۹:۳۰ در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر تا نیمه مردادماه سالجاری روی صحنه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز