خبرگزاری کار ایران

کارگردان برنامه ستاره‌ساز:

هدف ستاره‌ساز معرفی استعدادهای فوتبالی است/ حضور بازیکنان موفق به شرکت‌کنندگان انگیزه می‌دهد/ برای تست از بچه‌ها به کل ایران می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۷۵

نیما بانک با بیان اینکه برنامه ستاره‌ساز برای اولین بار در فوتبال کشور رخ داده، گفت: ما برای انتخاب شرکت‌کنندگان به کل ایران سفر کردیم تا با تست از آنها، استعدادهای مختلف را در این برنامه معرفی کنیم.

نیما بانک، کارگردان مسابقه «ستاره ساز» پیرامون سختی‌های تولید این برنامه به خبرنگار ایلنا گفت: از روزهای اولی که این برنامه آغاز شد، می‌دانستم که کار سختی را در پیش داریم. البته گروه ما بالای ۱۶۰ نفر بود که در یک ماه با سه گروه برای تست گرفتن به تمام ایران رفتیم.

وی افزود: البته در این مسیر با فرهنگ، قوم‌های مختلف ایران آشنا شدیم و استعدادهای فوتبالی مختلفی را شناختیم. به نوعی می‌توان گفت که این اتفاق برای اولین بار در فوتبال کشور رخ داده است.

بانک ادامه داد: شرکت‌کنندگان «ستاره ساز» در شرایط مختلفی در این برنامه حضور پیدا کردند و به نوعی اتفاقات بسیاری را در این برنامه شاهد بودیم. به عنوان مثال بعد از تست گرفتن از شرکت کنندگان در استودیوم تختی اهواز، در مسیر برگشت، اتوبوس گروه مجتبی جباری در زمین‌های خاکی ایستاد و در همان زمین پسر بچه‌ای برای این برنامه انتخاب شد که تا مراحل بالای مسابقه رسید. به نوعی ما در این اتفاق‌های خاص توانستیم، استعدادهای مختلفی را انتخاب کنیم که جای خوش‌حالی دارد.

وی همچنین پیرامون اهداف مسابقه «ستاره‌ ساز» عنوان کرد: هدف این برنامه معرفی استعدادهای جوان است. جدا از این موضوع، حضور بازیکنان موفق به شرکت‌کنندگان انگیزه می‌دهد تا با تلاش خود بتوانند به اهداف خود برسند. به نوعی این شرکت‌کنندگان بعد از دیده شدن در برنامه "ستاره ساز" مطرح می‌شوند و این برنامه در مسیر موفقیت آنها تاثیرگذار خواهد بود.

این کارگردان در پایان اظهار داشت: فعالیت هنری خودم را با عکاسی در سینما فعالیت آغاز کردم و پیشنهاد بازی داشتم و در کارهایی حضور پیدا کردم. آخرین حضور من در تلویزیون به سریال شمس‌العماره مربوط می‌شود که در آن بازیگر بودم. البته علاقه اصلی من از ابتدا کارگردانی بود و حال از ساخت این برنامه خوش‌حال هستم و امیدوارم مردم از دیدن فصل اول "ستاره ساز" لذت برده و همچنین منتظر فصل بعدی آن باشند.

فصل دوم مسابقه «ستاره ساز» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، کارگردانی نیما بانک و‌ اجرای محمدرضا احمدی در مراحل پیش تولید قرار دارد و بزودی روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز