خبرگزاری کار ایران

آثار اعضای جدید انجمن هنرمندان نقاش ایران به خانه هنرمندان آمد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۹۱۵

نمایشگاه اعضای جدید انجمن هنرمندان نقاش ایران در گالری‌های خانه هنرمندان ایران دایر است.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه اعضای جدید انجمن هنرمندان نقاش ایران باعنوان «۹۷_۹۵» که برای اولین بار آثار خود را در معرض دید مخاطبان قرار دادند، تا ۱۸ تیر در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران دایر است.

سپیده عابدی (مسئول نمایشگاه داخلی کارگروه نمایشگاه‌های انجمن هنرمندان نقاش ایران) گفت: این نمایشگاه آثار اعضای جدید انجمن هنرمندان نقاش ایران که از سال ۹۵ تاکنون به انجمن پیوسته‌اند و در هیچ نمایشگاهی شرکت نکرده‌اند را دربر می‌گیرد. برای برگزاری در ابتدا در فراخوانی از هنرمندان خواسته شد تا آثار خود را ارائه کنند هریک از هنرمندان ۵ اثر خود را از طریق ایمیل برای انتخاب نهایی ارسال نموده و در مجموع از ۹۷ هنرمند، تعداد ۱۸۱ اثر به نمایشگاه راه یافت. آثار ارائه شده در این نمایشگاه بر محور مشترکی گرد نیامده و موضوع خاصی را دنبال نمی‌کند بلکه نمایشی از جستجوی شخصی اعضا انجمن است.

وی افزود: این نمایشگاه به همت کارگروه نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود و مراحل اجرایی آن شامل گردآوری آثار، تهیه فهرست، طراحی پوستر، اطلاع رسانی، طراحی کاتالوگ تصویری و چیدمان آثار است که توسط اعضای این کارگروه انجام شده است. همچنین قیمت‌گذاری آثار ارائه شده برعهده خود هنرمند بوده که درصدی از آن به انجمن اختصاص خواهد یافت.

محمدرضا فیروزه‌ای عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران نیز ضمن بازدید از نمایشگاه گفت: آثار ارائه شده در نمایشگاه کوششی برای طرح معنایی واحد نبوده و بضاعت نقاشانی از نسل امروز را به نمایش می‌گذارد که در دو سال اخیر به جمع انجمن هنرمندان نقاش ایران پیوسته‌اند. سطح کیفی آثار ارائه شده خوب بود و امیدوارم که هنرمندان جدید بتوانند آثاری با کیفیت را در آینده نزدیک ارائه کنند.

نمایشگاه اعضای جدید انجمن هنرمندان نقاش تا ۱۸ تیرماه درخانه هنرمندان ایران دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز