خبرگزاری کار ایران

ارکسترهای ملی و سمفونیک بار دیگر کنسرت می‌دهد؛

از حشمت سنجری تا الکساندر برودین

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۲۵۰

ارکسترهای ملی به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی قرار است اواسط تیرماه کنسرت می‌دهند.

به گزارش ایلنا، ارکسترهای ملی و سمفونیک تیرماه بارِ دیگر کنسرت‌ برگزار می‌کنند. ارکستر ملی ایران ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج قرار است جمعه ۱۴ تیرماه به اجرای برنامه می‌پردازد و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ تیرماه روی صحنه می‌رود.

هزار دستان (آهنگساز مرتضی حنانه)، ملکا یا توحید (آهنگساز فرهاد رحیمیان و علی رحیمیان)، بی‌نشان (آهنگساز علی رحیمیان)، طلوع (آهنگساز علی رحیمیان)، کوراوغلی (آهنگساز اوزیر حاجی بیگف) قطعاتی هستند که در بخش اول کنسرت اجرا خواهند شد. در بخش دوم این کنسرت نیز قطعات راپسودی (آهنگساز خیام میرزازاده)، شب عاشقان بیدل، دلارا، باد صبا و بیدل (آهنگساز: همایون رحیمیان) و رقص دایره (آهنگساز: حشمت سنجری) قطعاتی هستند که در بخش دوم کنسرت اجرا می‌شوند.

ارکستر سمفونیک تهران نیز به اجرای قطعاتی از الکساندر برودین (آواهای پولووتسیان)، سرگئی راخمانینف: سمفونی شماره ۲ (مومان ۳)، ریمسکی کرساکف (سوئیت سمفونی شهرزاد) خواهد پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز