خبرگزاری کار ایران

یازدهمین دوره «حراج تهران» جمعه چکش می خورد

کد خبر : ۷۷۹۰۲۱

یازدهمین دوره از «حراج تهران» که به معرفی هنر کلاسیک و مدرن ایران اختصاص دارد در تیرماه سال جاری با 80 اثر چکش می‌خورد.

به گزارش ایلنا، شصت هنرمند در یازدهمین «حراج تهران» با 80 اثر حضور دارند که 23 نفر از آنان در قید حیات هستند. 54 نفر از این هنرمندان مرد و 6 نفر از آن‌ها زن هستند. هنرمندان حاضر در یازدهمین دوره «حراج تهران» با گستره سنی حدود یک قرن را شامل می‌شود. 

آثار هنرمندانی چون: منیر شاهرودی فرمانفرمائیان، محمد احصایی، حسین زنده‌رودی، پرویز تناولی، منصور قندریز، سهراب سپهری، محمود فرشچیان، آیدین آغداشلو، صادق تبریزی، کوروش شیشه‌گران، ابوالقاسم سعیدی، مسعود عربشاهی و... در این دوره حضور دارد.

آثار حراج  تیر ماه 98 شامل 75 اثر نقاشی و 5 مجسمه می‌شود که این مجموعه آثار بیانگر تحولات سبک شناختی و زیبایی شناختی هنر ایران در طول یک قرن گذشته است که گرایش‌ها و رویکردهای متنوعی را ذیل عنوان هنر کلاسیک و هنر مدرن در بر می‌گیرد.

یازدهمین دوره از «حراج تهران» هنر کلاسیک و مدرن ایران 14 تیر ماه سال جاری در هتل پارسیان آزادی برگزار خواهد شد، و زمان برگزاری نمایشگاه  12 و 13 تیرماه از ساعت 16 الی 20  خواهد بود. گفتنی است آثار هنر معاصر ایران در حراج دی ماه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز