خبرگزاری کار ایران

رمان جدید منصور علیمرادی رونمایی می‌شود

کد خبر : ۷۷۵۵۹۶

آیین رونمایی و جشن امضای رمان «اوراد نیمروز» نوشته‌ی منصور علیمرادی، با حضور و سخنانی از دکتر محمد جعفری قنواتی و علی عبداللهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین رونمایی و جشن امضای رمان «اوراد نیمروز» نوشته‌ی منصور علیمرادی با حضور دکتر محمد جعفری قنواتی؛ نویسنده و پژوهشگر ارشد حوزه‌ی فرهنگ و ادبیات عامه و علی عبداللهی؛ شاعر و مترجم ادبیات آلمانی در کافه‌کتاب نیماژ برگزار می‌شود.

رمان «اوراد نیمروز» به‌تازگی توسط نشر نیماژ منتشر و به‌بازار کتاب عرضه شده است .

منصور علیمرادی را با آثاری مثل «تاریک‌ماه» که موفق به دریافت جایزه‌ی ادبی هفت‌اقلیم شد، «ساندویچ برای حیدر نعمت‌زاده»، «زیبای هلیل»، «شب جاهلان» و دیگر آثارش در ادبیات داستانی و شعر می‌شناسیم. همچنین با پژوهش‌هایش در فرهنگ شفاهی جنوب، تامل‌ها و جستارنویسی‌هایش.

رمان «اوراد نیمروز» محصول دو روایت درهم تنیده از سفر جادویی شخصیت اصلی به اعماق کویر لوت و زندگی عاشقانه‌اش با یک هنرمند تئاتر در تهران است... .

زمان برگزاری این جلسه جمعه 31 خردادماه 98 ساعت 18 و مکان آن واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند جنوبی، نبش کوچه‌ی یگانه کافه‌کتاب نیماژ و حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان ادبیات و کتاب آزاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز